LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Walibi holland nog duurder nog minder

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Jeffrey1989

Walibi holland nog duurder nog minder

Ongelezen bericht door Jeffrey1989 »

NVT
Laatst gewijzigd door Jeffrey1989 op 02 aug 2011 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Ashwin.1991

Re: Walibi holland nog duurder nog minder

Ongelezen bericht door Ashwin.1991 »

Hoi Jeroen, ik ben al jaren fan van pretparken, voornamelijk Efteling en de Walibi parken, maar de laatste jaren gaat het inderdaad voornamelijk in de Walibi parken steeds meer achteruit. Achterstallig onderhoud, defecte attracties, onvriendelijk personeel en ook een hele agressieve/grimmige sfeer tijdens de avonduren op bepaalde festiviteiten zoals de fright nights en fantasy festival, ik denk ook tijdens summer nights (het nieuwe 'new years eve'). Er worden attracties afgebroken zoals de Flying Dutchman (waar je zo lekker in kon lachen) en er gaan attracties langdurig buiten gebruik/kapot. Compagnie Des Alpes heeft geen hart voor pretparken, ze willen de parken laten draaien door zo min mogelijk geld/onderhoud in te zetten. Als dit zo door gaat zijn de walibi parken binnen de kortste keren failliet en moet het weer worden over genomen met weer andere mascottes en thematisering als gevolg. Het is diep triest allemaal, mede omdat ik het altijd leuk vond (en nog steeds vind) in walibi, maar het is echt aan het veranderen, de negatieve kant op.

Jeffrey1989

Ongelezen bericht door Jeffrey1989 »

Beste alle,

Ik moet zeggen dat walibi holland voordat ik hun vertelde van rader mijn probleem keurig en netjes heeft opgelost!

Helemaal top en klasse voor walibi!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey van Nieuwkoop

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ashwin.1991 schreef:Hoi Jeroen, ik ben al jaren fan van pretparken, voornamelijk Efteling en de Walibi parken, maar de laatste jaren gaat het inderdaad voornamelijk in de Walibi parken steeds meer achteruit. Achterstallig onderhoud, defecte attracties, onvriendelijk personeel en ook een hele agressieve/grimmige sfeer tijdens de avonduren op bepaalde festiviteiten zoals de fright nights en fantasy festival, ik denk ook tijdens summer nights (het nieuwe 'new years eve'). Er worden attracties afgebroken zoals de Flying Dutchman (waar je zo lekker in kon lachen) en er gaan attracties langdurig buiten gebruik/kapot. Compagnie Des Alpes heeft geen hart voor pretparken, ze willen de parken laten draaien door zo min mogelijk geld/onderhoud in te zetten. Als dit zo door gaat zijn de walibi parken binnen de kortste keren failliet en moet het weer worden over genomen met weer andere mascottes en thematisering als gevolg. Het is diep triest allemaal, mede omdat ik het altijd leuk vond (en nog steeds vind) in walibi, maar het is echt aan het veranderen, de negatieve kant op.
In mijn beleving is Walibi een aflopende zaak. Geen sfeer en ronduit smerig. Overal open vuilnisbakken waar maar 50% van het afval in terechtkomt en waar complete wespencolonies zich vestigen om bezoekers te irriteren.

Gesloten