LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wereldverbeteren

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door polka »

Ik probeer in mijn vrije tijd de wereld te verbeteren,want er zijn veel dingen waarvan ik vind dat die beter moeten.
Maar ik werd en wordt door de meeste groepen buitengesloten,zodat ik nooit een aardig salaris heb gehad.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Sluit je aan bij Groen Links die proberen het zelfde te doen en komen net zo ver.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door Martin1976 »

??? ik begrijp het topic niet helemaal maar er zijn inderdaad genoeg geitewollensokken groepjes in ons land om je bij aan te sluiten

EFG
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jul 2006 17:33

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door EFG »

Maar ik werd en wordt door de meeste groepen buitengesloten,zodat ik nooit een aardig salaris heb gehad.
Yeah come on wereldverbeteraar! Ik ga ervan uit dat deze post is ontstaan uit sarcasme, anders kan ik me echt niet voorstellen.

Son of god
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door Son of god »

Ik probeer in mijn vrije tijd de wereld te verbeteren,want er zijn veel dingen waarvan ik vind dat die beter moeten.
Maar ik werd en wordt door de meeste groepen buitengesloten,zodat ik nooit een aardig salaris heb gehad.
WOEHAHAHA dit meen je niet. De meeste wereldverbeteraars hebben nooit een aardig salaris gehad :wink:

Wat wil je nu bereiken met dit topic?

Keimenna
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 okt 2005 14:13

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door Keimenna »

Wat dacht je van de Postcode Loterij? Die steunen een heleboel goede doelen en wie weet win je ook nog eens wat...

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door dens »

De ECHTE wereldverbeteraar heeft helemaal geen hoog salaris nodig. Alleen een bedragje voor de basisbehoeften. Als wereldverbeteraar doe je alles zonder winstbejag en al helemaal niet om er zelf beter van te worden :roll:

Dus niet zeuren maar doorgaan!

Toolboy

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door Toolboy »

Begin maar eens met de polka te dansen :lol:
Brengt u wellicht gouden eieren

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door Remster »

Maar ik werd en wordt door de meeste groepen buitengesloten
"De wereld verbeteren" is een nobel streven, en ik kan me niet voorstellen dat je alleen daardoor niet in een "groep" zou passen (als je dat al persé zou willen)
Misschien moet je het meer zoeken in je communicatieve vaardigheden. Ik begrijp bijvoorbeeld geen snars van waar je met dit topic heen wilt, dus wellicht dat mensen in je directe omgeving ook niets van je begrijpen.
Voor de meeste banen waar je een redelijk salaris mee kunt verdienen moet je ook goed kunnen communiceren.

gannef

Re: Wereldverbeteren

Ongelezen bericht door gannef »

bij jezelf om de wereld te verbeteren.

Gesloten