LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Concertkaarten Aerosmith

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Chevy-Nick
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jun 2006 15:45

Concertkaarten Aerosmith

Ongelezen bericht door Chevy-Nick »

Afgelopen week kreeg ik via mail bericht dat het concert van Aerosmith op 23 Juni verplaatst is naar het GelreDome XS. Tevens is een van de grote act's uit het voorprogramma geschrapt, SteelPanther. Retournering is niet mogelijk. Kaarten zijn gekocht bij Livenation maar zoals gewoonlijk zal Mojo de boel wel weer organiseren.

Nu, je betaald dus dik voor de oude locatie (Goffertpark), en voor een dik gevuld voorprogramma. De organisator krijgt vervolgens niet alles verkocht, schrapt de locatie, schrapt een support-act,schuift het concert naar Arnhem, jaagt mij op extra kosten en komt daarna doodleuk met de mededeling dat de kaarten niet terug kunnen en de prijs gelijk blijft.

De klantenservice is slecht te bereiken maar ik ga het morgen overdag nog maar eens proberen op mijn werk.

Kan dit allemaal zomaar ?

Dominic

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Concertkaarten Aerosmith

Ongelezen bericht door MLF »

ja dat kan, kijk maar achter op je kaartje

ticketganger
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2010 18:37

Re: Concertkaarten Aerosmith

Ongelezen bericht door ticketganger »

Dit zijn nl. de echte ticketgangsters!
boycot die shitzooi!

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: Concertkaarten Aerosmith

Ongelezen bericht door discoman »

Mojo met hun klantvriendelijke acties! Moet je kijken wat ze zelf doen nu met Aerosmith! Geld terugbetalen ho maar, ze zijn maar wat blij dat er voor dit concert geld in het laadje komt.

Gesloten