LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Elektronische notaris" ?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
berkens

"Elektronische notaris" ?

Ongelezen bericht door berkens »

Hoi,

Ik heb een prijs gewonnen. Mijn naam is gekozen door een "electronische notaris".
Joop van den Ende Theaterproducties behoudt zich het recht voor de
actievoorwaarden tussentijds te wijzigen;
De winnaars worden dagelijks getrokken door een elektronische notaris.
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Sinds wanneer is er zo'n robot die een beedigd notaris vervangt?

Is dit misbruik maken van de term notaris?

Grtn Ben...

encore

Re: "Elektronische notaris" ?

Ongelezen bericht door encore »

een kansgenerator dus. Die zijn er ook online hoor. Zet je alle deelnemernamen in en de site kiest er dan 1 uit. Lekker belangrijk. Cursus afpersen gewonnen?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik ken het systeem niet maar ik kan me voorstellen dat het systeem is gecertificeerd door een notaris en dat het daarna autonoom kan draaien.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

GJvdZ schreef:Ik ken het systeem niet maar ik kan me voorstellen dat het systeem is gecertificeerd door een notaris en dat het daarna autonoom kan draaien.

Kabouters bij de hand ?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

GJvdZ schreef:Ik ken het systeem niet maar ik kan me voorstellen dat het systeem is gecertificeerd door een notaris en dat het daarna autonoom kan draaien.
Ik moet de eerste notaris met ICT kennis nog tegenkomen. Denk je werkelijk dat een notaris kan beoordelen of een computer programma onafhankelijk, transparant en eerlijk een trekking doet?
Lijkt me niet.

Gesloten