LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaia-park kerkrade (limburg)

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
zoebier
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:42

Gaia-park kerkrade (limburg)

Ongelezen bericht door zoebier »

Ik wil even zeggen dat het gaia park in Kerkrade een echte aanrader is voor iedereen die niet duur een heerlijke dag wil beleven. Personeel is heel vriendelijk: Ik vroeg aan een medewerker wat ze doen met vogelveren die in de vogelkooien lagen en dat ik ze anders wel zou willen hebben, toen ging een dierenverzorger extra die voliere in om ze voor me te rapen TOP SERVICE. Eten in het restaurant heerlijk met royale porties en een hele lage prijs. Bij de ingang stond een bord met de tarieven en daar stond ook op normaal 15 euro, scholen 7 euro. Ik vroeg voor wie die prijzen geldig waren want ik ben leraar en ging naar het gaia park om eens te kijken of het iets is voor schoolreisjes. Omdat ik ging kijken mochten we met z'n drieen gratis naar binnen en kregen allemaal folders, plattegronden en een gratis parkeermunt. ( we hebben meer dan 50 euro bespaard!)'Z'on goede service zie je nergens en ik kan dit park iederaan aanraden voor een gezellige dag dierentuin. Alles is er nog mooi en nieuw en je bent er toch een hele dag aan het lopen.

Satellite
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 aug 2004 21:57

Re: Gaia-park kerkrade (limburg)

Ongelezen bericht door Satellite »

Goeie tip, zal er ook naartoe gaan met de smoes dat ik leraar ben...

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Gaia-park kerkrade (limburg)

Ongelezen bericht door woman4life »

Leuk om te weten ik ga er in de zomer naartoe want ik kan er voor niets naar binnen omdat ik op een ander dierenpark een abbonement heb.
En ga je samen met je klas ernaar toe of niet?
laat het even weten !

zoebier
Berichten: 18