LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Giggo tickets onbetrouwbaar

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Steven C.

Giggo tickets onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Steven C. »

Begin mei heb ik via Giggo tickets een drie dagen kaart gekocht voor het North Sea Jazz festival, dat aanstaand weekend (11-13 juli) in Rotterdam wordt gehouden. Wekenlang heeft Giggo tickets de indruk gewekt dat ze mij de kaart zouden leveren, maar afgelopen vrijdag kreeg ik plotseling te horen dat het feest niet doorging. Omdat hun "leverancier" niet levert kunnen ze mij niet leveren, werd mij gezegd. Onder verwijzing naar de algemene voorwaarden krijg ik binnen 90 (!) dagen mijn geld terug; over vergoeding van (immateriële) schade wordt geen woord gerept.

Ik had mijn bezoek aan North Sea Jazz al helemaal gepland en diverse dingen met vrienden geregeld, maar dit schijnt Giggo tickets koud te laten. Bestelling van een concertkaart bij Giggo tickets blijkt een tombola, waarbij het maar afwachten is of het bedrijf aan haar verplichtingen voldoet. Giggo tickets vaart er ondertussen wel bij: begin mei heb ik hen betaald, maar ik krijg mijn geld pas over een paar maanden terug. Interessant verdienmodel :(

Dus mensen, een welgemeend advies: ga niet in zee met Giggo tickets !

henk51

Re: Giggo tickets onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door henk51 »

Dus mensen, een welgemeend advies: ga niet in zee met Giggo tickets !
Op de site van North Sea Jazz staan de officiële verkoop adressen
Koop je ticket voor North Sea Jazz 2014 alleen via onze site, www.livenation.nl , www.ticketmaster.nl of als hotel arrangement via www.northseajazzhotels.com . Dan weet je zeker dat je niet teveel betaalt en ben je gegarandeerd van toegang.
Kaarten die je koopt buiten het officiële kanaal zijn of veel te duur, vals, of worden/kunnen niet geleverd worden daar zijn nu al jaren tientallen programma'over geweest Kamervragen etc etc etc.
Ook komen er helaas nog steeds met regelmaat topics over,ondanks de vele waarschuwingen.

gr Henk

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom heb je geprobeerd bij zo'n bedrijf tickets te kopen? Omdat het elders uitverkocht was?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

GJvdZ schreef:Waarom heb je geprobeerd bij zo'n bedrijf tickets te kopen? Omdat het elders uitverkocht was?
Of omdat het via de officiële verkooppunten duurder was. Tja, jammer maar helaas. Er wordt niet voor niets altijd verteld dat je bij de officiële verkooppunten je tickets moet kopen, dat is niet om het voor u duurder te maken, maar om u meer zekerheid te geven.
Steven C. schreef:over vergoeding van (immateriële) schade wordt geen woord gerept.
Welke schade bedoelt u? De gekochte benzine voor de auto of de treinkaarten? De drankjes die u nu niet tegen horecaprijzen hoeft te kopen? Parkeergeld dat u niet meer hoeft te betalen?

Misschien heeft u een hotel geboekt of iets dergelijks, dan kunt u er een weekendje weg van maken, sightseeing ofzo, maar zij zijn niet aansprakelijk voor die zaken.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Had je trouwens het andere topic al gezien:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 1&t=144735

Gesloten