LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jersey Boys via Optimel Eurosparen / See Tickets

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jaelleke

Jersey Boys via Optimel Eurosparen / See Tickets

Ongelezen bericht door jaelleke »

Ik spaar nu al een tijdje punten via Optimel Eurosparen om naar de musical Jersey Boys, in het Beatrixtheater in Utrecht te kunnen gaan. Maar eindelijk was het dan zover, 74 optimel-euro’s ingeleverd en €86,45 betaald voor 2 tickets eerste rang. Iedere donderdag komen er nieuwe data bij op de site van Optimel Eurosparen en zo ook afgelopen donderdag 16 januari. Ik heb toen ik zag dat er die dag kaartjes beschikbaar waren gekomen voor zondagmiddag 2 februari om 14:00 meteen die donderdag de 16e, de kaartjes gekocht want zo dacht ik, wie het eerst komt, heeft ook de beste plaatsen. Gisteren (zaterdag 18 januari) kreeg ik echter de kaartjes in mijn mail en wat schetst mijn verbazing, het zijn echt de meest slechte eersterangs kaarten die je kan krijgen! Zaal boven, helemaal achteraan (dus ik had bij wijze van spreken evengoed tweederangs kaartjes kunnen kopen) en helemaal aan de zijkant! Ik ben toen meteen gaan kijken op de site van het Beatrixtheater welke plaatsen er op dat moment nog beschikbaar waren. Het bleek dat ik voor die zondagmiddag nog eersterangs kaarten kon kopen in de zaal beneden, rij 10. Hele goeie plaatsen dus. Ik voel me dan ook zwaar teleurgesteld, behoorlijk bij de neus genomen en ik ben hier dan ook goed ziek van. Een schande vind ik het! Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het kopen van kaartjes via Optimel Eurosparen automatisch betekend dat je de slechtst beschikbare kaartjes krijgt!

mika21

Re: Jersey Boys via Optimel Eurosparen / See Tickets

Ongelezen bericht door mika21 »

Maar je hebt toch 1e rangs kaarten?

Gesloten