Hallo,
We hebben afgelopen week 6 kaartjes besteld voor de Tarzan show inclusief een diner. Een grote uitgave want in totaal betalen we €800+.
Nou is het geval dat we door omstandigheden niet meer naar deze show kunnen gaan. We hebben contact opgenomen met de klantenservice en kregen de volgende reactie:
Geachte,
Via TopTicketLine gekochte tickets kunnen niet worden geruild of teruggenomen. Ook
is het niet mogelijk wijzigingen aan te brengen in bestaande reserveringen.
Hoewel wij begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie is, kan aan uw verzoek
helaas niet worden voldaan.
Dit is conform onze algemene voorwaarden. Deze kunt u vinden op de website van
TopTicketLine, en kunnen op aanvraag ook per post worden toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice TopTicketLine Nederland B.V.
Wat zijn nu mijn rechten? Moeten we het hier bij laten en zomaar 800 euro 'weggooien'?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kaartjes Tarzan wijzigen TopTicketLine
Re: Kaartjes Tarzan wijzigen TopTicketLine
Dat is eigen risico.
U heeft er voor gezorgd dat u niet kunt, niet de verkoper.
De verantwoordelijkheid ligt bij u.
U kunt ze op marktplaats verkopen.
U heeft er voor gezorgd dat u niet kunt, niet de verkoper.
De verantwoordelijkheid ligt bij u.
U kunt ze op marktplaats verkopen.
IK weet niet wat de reden is dat U niet kunt gaan, maar in de algemene voorwaarden staat oa. het volgende te lezen:
Is het antwoord op één of beide vragen nee, dan is de oplossing al genoemd: Marktplaats.nl. Het verlies zal dan in ieder geval kleiner zijn dan 800 euro.
Mijn vraag is dan ook heeft U zo'n annuleringsverzekering afgesloten en zo ja, voldoet U aan de voorwaarden?Tickets die u koopt bij TopTicketLine kunt u niet ruilen of omwisselen. Nadat u een aankoop heeft gedaan, vindt uitsluitend restitutie plaats indien u voor een voorstelling, diner- of hotelarrangement een annuleringsverzekering via TopTicketLine heeft afgesloten en voldoet aan de annuleringsvoorwaarden
Is het antwoord op één of beide vragen nee, dan is de oplossing al genoemd: Marktplaats.nl. Het verlies zal dan in ieder geval kleiner zijn dan 800 euro.
-
Wellicht kan ik je helpen ook ik probeer 6 kaartjes te ruilen. Het zijn geen eersterangs kaartjes, maar als de data verschillen kun je in ieder geval nog wel naar de musical toe.
Kaartjes heb ik alsnog kunnen ruilen met TopTicketLine.
Gewoon een net emailtje gestuurd, en het was geregeld. Niet meer dan terecht. Je koopt niet de goedkoopste tickets. Zie het als het kopen van Business Class tickets in het vliegtuig, daar zijn je tickets ook een stuk flexibeler.
Bedankt TopTicketLine.
Gewoon een net emailtje gestuurd, en het was geregeld. Niet meer dan terecht. Je koopt niet de goedkoopste tickets. Zie het als het kopen van Business Class tickets in het vliegtuig, daar zijn je tickets ook een stuk flexibeler.
Bedankt TopTicketLine.
-
@ Jasper in het rechtboek staat nog altijd koop is koop en je mag blij zijn met de service, en niet zeuren achteraf dat het terecht is! Wie ben jij dan meer dan een ander?