In de Munt en Tuchinski in amsterdam is de muizenplaag nu zo erg geworden dat de muizen door je tas heen vreten als je hem op de grond zet.
Als je de tas naast je zet op de stoel kruipen ze gewoon je tas in als die open staat.
Schudden van de tas helpt even maar dan komen ze gewoon weer terug.
Totaal geen angst.
Medewerkers zeggen half lachend dat ze er niets aan kunnen doen.
Ondertussen neem ik alleen nog maar zwaar verpakt eten in een gesloten rugzak mee en ik eet NOOIT meer tijdens de film.
Ik ga helemaal links van de rij zitten en uit de buurt van die popcorn bezoekers die je dan plotseling halverwege de film hoort gillen en trappen!
Waarom laten ze niet honderd poezen los in die bioscoop?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Muizen vallen je tas aan in de bioscoop
Re: Muizen vallen je tas aan in de bioscoop
echtwaar gedver
Als ze katers of poezen (wel gesteriliseerd/gecastreerd) uit het asiel laten lopen is het snel opgelost, tevens kun je met nummer op halsband en briefje aan muur zo bazen en bezinnetjes zoeken die ze willen hebben!
De bios Muisvrij, en de Katten onder dak, en de overvolle asiels zullen dankbaar zijn, alleen wat eten en drinken, dus halsband met nummer en beschrijving op muur...
Alleen wel goed opletten bij deur, want er zijn ook Vluchtelingen bij....
Wel worden het dan één bepaalde soort, want schuwe bange komen dus niet in aanmerking.
Geef deze tip maar door, en laat vooral enkele achter ter voorkoming van verdere problemen!
Een kort filmpje tussen de reclame voor het asiel zou ik niet zo erg vinden....
Uw soms krolse Kater D!RK.
De bios Muisvrij, en de Katten onder dak, en de overvolle asiels zullen dankbaar zijn, alleen wat eten en drinken, dus halsband met nummer en beschrijving op muur...
Alleen wel goed opletten bij deur, want er zijn ook Vluchtelingen bij....
Wel worden het dan één bepaalde soort, want schuwe bange komen dus niet in aanmerking.
Geef deze tip maar door, en laat vooral enkele achter ter voorkoming van verdere problemen!
Een kort filmpje tussen de reclame voor het asiel zou ik niet zo erg vinden....
Uw soms krolse Kater D!RK.
Ik ben benieuwd wat ze zouden doen als ik zelf een poes zou meenemen.
Als ze zouden zeggen dat dieren niet toegestaan zijn, mogen ze uitleggen waarom die muizen dan over mijn stoel heenkruipen.
Let wel:
Je mag in deze bioscopen dus geen EIGEN eten meenemen.
Er wordt echter met container ladingen aan popcorn verkocht in de bios zelf.
Als je dus toevallig een albert hein tas bij je hebt weigeren ze je soms zelfs toegang en moet je je tas afgeven.
Omdat ze je echter niet mogen fouilleren mogen ze het alleen maar vragen of er ook eten in die albert hein tas zit.
Ik ben een keer met zo'n ah tas gewoon doorgelopen terwijl zo'n snotaap me tegen wilde houden. Stuurde ze de beveiliging op me af, die poeslief aan me vroeg of ik eten bij me had. Glashard gelogen. Nou, stond die mooi met zijn mond vol tanden, want toen was ie dus uitgepiept.
Maar het is nog erger geweest.
TIJDENS een film stond er opeens zo'n beveiligings eikel naast me en begon me vragen te stellen of dat mijn eigen eten was. Kun je het voorstellen.Hij zat de mensen in de zaal te observeren of ze enkel en alleen in de bios gekochte snacks aan het eten warenn. Midden in een film lastig gevallen door zo'n eikel. Meteen mijn hele film verpest.
Dit is echter maar 1 keer voorgekomen en dat was al weer een tijdje geleden. Dus ze leren wel.....
Als ze zouden zeggen dat dieren niet toegestaan zijn, mogen ze uitleggen waarom die muizen dan over mijn stoel heenkruipen.
Let wel:
Je mag in deze bioscopen dus geen EIGEN eten meenemen.
Er wordt echter met container ladingen aan popcorn verkocht in de bios zelf.
Als je dus toevallig een albert hein tas bij je hebt weigeren ze je soms zelfs toegang en moet je je tas afgeven.
Omdat ze je echter niet mogen fouilleren mogen ze het alleen maar vragen of er ook eten in die albert hein tas zit.
Ik ben een keer met zo'n ah tas gewoon doorgelopen terwijl zo'n snotaap me tegen wilde houden. Stuurde ze de beveiliging op me af, die poeslief aan me vroeg of ik eten bij me had. Glashard gelogen. Nou, stond die mooi met zijn mond vol tanden, want toen was ie dus uitgepiept.
Maar het is nog erger geweest.
TIJDENS een film stond er opeens zo'n beveiligings eikel naast me en begon me vragen te stellen of dat mijn eigen eten was. Kun je het voorstellen.Hij zat de mensen in de zaal te observeren of ze enkel en alleen in de bios gekochte snacks aan het eten warenn. Midden in een film lastig gevallen door zo'n eikel. Meteen mijn hele film verpest.
Dit is echter maar 1 keer voorgekomen en dat was al weer een tijdje geleden. Dus ze leren wel.....