LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onlineticketshop.nl ervaring?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
klaas_b

onlineticketshop.nl ervaring?

Ongelezen bericht door klaas_b »

heb ik gister in wat haast kaarten besteld, blijkt onlineticketshop.nl toch niet zo'n betrouwbare partij te zijn. pas na bestelling bleek het te gaan om kaarten die zij weer overkopen + een flinke marge.

echter ik heb geen directe betaling gedaan (heb aangegeven dat ik het geld zou overmaken per bank). ik zit erover te denken om het niet te betalen - en zo de bestelling te laten ontbinden... heeft iemand hier ervaring mee?

sta ik hier nog in mijn recht??

alvast bedankt voor tips!

ps. dit staat in hun 'voorwaarden':
Onlineticketshop is gerechtigd de overeenkomst te ontbinden indien koper de betaling niet binnen vijf (5) dagen na totstandkoming van de overeenkomst heeft verricht, ook bij betaling na die termijn en voordat een beroep op ontbinding is gedaan.

NewDutchie

Re: onlineticketshop.nl ervaring?

Ongelezen bericht door NewDutchie »

pas na bestelling bleek het te gaan om kaarten die zij weer overkopen + een flinke marge
Artikel 4.1 Voorwaarden
Bij de verkoop van tickets door Onlineticketshop is sprake van wederverkoop. De door Onlineticketshop gehanteerde prijzen wijken daarbij af van de eventueel op de tickets aangegeven prijzen, waaraan door koper geen rechten kunnen worden ontleend. In de door Onlineticketshop gehanteerde prijzen zijn alle kosten inbegrepen, met uitzondering van de verzendkosten.

klaas_b

Ongelezen bericht door klaas_b »

het klopt dat de prijzen afwijken - naar boven uiteraard.

echter, ik heb nog NIETS betaald aan ze tot op heden.

ik vraag me af of onlineticketshop.nl een naheffing/rekening/incassoburo/ of iets dergelijks gaat sturen wanneer ik niet binnen de gestelde vijf dagen betaal.

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat denk ik wel. Je hebt immers de opdracht tot levering van de tickets gegeven.

Gesloten