LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
edwin007
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2005 19:00

over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door edwin007 »

hallo daar allemaal
ik heb een vraagje ove eci club service
ik zou willen weten of daar grote problemen zijn als je gaat opzeggen
is dit waar??
zou iemand me dat kunnen vertellen alvast bedankt

als uw het weet stuur me een mailt je naar dit adres aan gezien dat ik geen tijd heb om deze forums te bekijken

[email protected]
al vast heel erg bedankt

met vriendelijke groet E Thijssen

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door NAK »

Lees goed wat er in de overeenkomst staat.
Daar staat precies in aan gegeven wanneer je op kunt zeggen.
Ben je daar te laat mee, dan zit je er nog een jaar aan vast.
Ben je daar te vroeg mee dan reageren ze nergens op.

~ellie~
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 mei 2005 14:07

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door ~ellie~ »

Inderdaad goed lezen, en op de kalender noteren wanneer je kunt opzeggen.

Als je op het juiste moment opzegt is er niks aan de hand, dan wordt je keurig afgemeld. Wel zullen ze je nog een par keer schriftelijk of telefonisch benaderen om te vragen of je niet toch lid wilt blijven, maar goed, daar hoef je niet op te reageren als je geen lid wilt blijven.

Maar inderdaad als je iets te laat opzegt dan zit je er nog een heel jaar aan vast, dus goed in de gaten houden.

emma61
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2005 13:31

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door emma61 »

..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door eeliane »

Ik heb schriftelijk opgezegd, even aangetekend de deur uit dat wel, en ik kreeg netjes briefje terug dat dan en dan het lidmaatschap zou zijn opgeheven, geen probleem.

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door Heidy »

Ik heb ook opgezegt.
Kreeg een brief terug dat ik tot januari 2007 lid moest blijven.
We wachten u bestelling af schreven ze erbij.
Ik wil niets meer bestellen daar, ze zijn te duur en heb er geen geld meer voor.
:evil:

Miranda1970
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2005 09:33

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door Miranda1970 »

Ik heb een briefje gestuurd, aangetekend verzonden en kreeg netjes een brief terug met de bevestiging dat per (datum) het lidmaatschap beeindigd werd. Ik wist van de opzegtermijn, dus geen problemen mee gehad.

Miranda

monnes
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2005 11:02

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door monnes »

Ha, grappig, ik heb vandaag zojuist gebeld om het adres van de NBC (zusje van ECI) om op te zeggen. En hou je vast !! Ik had begrepen dat er een opzegtermijn was van 3 maanden en mijn abonnement ging in op 1 april... dus... - 3 mnd = 1 januari. Dus voor 1 januari dien ik dit op te zeggen, dacht ik.... Nou nee zei die mevrouw aan de telefoon, de computer rekent vanaf 16 december !!! Dus u bent nog op tijd... Ik dacht even dat ik het verkeerd gehoord had en zei nogmaals dat ik per 1-4 abonnee was geworden. En ze bleef volhouden dat de computer uitging van de 16e december. Dit riekt naar oplichting vind ik. Als ik dus 2 dagen later gebeld had en mijn opzegging aangetekend had verstuurd was ik dus gewoon te laat geweest. Belachelijk. Slechte zaak, mijn advies: Ga er niet mee in zee. De ECI zal dit ongetwijfeld op dezelfde manier doen want het is 1 concern.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door maybe »

Tip....stuur een briefkaartje met de tekst:Dit is de derde en hopelijk LAATSTE poging mijn lidmaatschap op uw club op te zeggen...ik verwacht deze keer WEL antwoord!
Binnen 1 week ligt uw opzegging in de bus....
groetjes,Emma
Je kunt het natuurlijk ook eerst op de normale manier proberen voordat je gaat dreigen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Direct na het aangaan van een ECI-abonnement een opzegging per brief naar ECI sturen.
Vlak voor het einde van het laatste kwartaal is onzin!
Totaal onnodig ook.
Gewoon bij het versturen van de brief een bonnetje vragen bij het postkantoor met een datumstempel. (het goedkoopste).
Of anders versturen met bericht van ontvangst.

Kies ook uit de gids het allergoedkoopste als u geen keuze kunt maken want de "keur"boeken zijn waardeloos.

Elk nieuw jaar kunt u het cadeau weer nemen; weer direct na ontvangst weer die brief van opzegging, enzovoort,enzovoort.

Kortom, er valt wat te verdienen aan de cadeau's maar WEL steeds die brief !!!!!!

Adviseert deze Vrije Vogel zeer dringend!!!

Opti
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2006 18:57

Re: over eci club service a.ub lezen dank u wel :$

Ongelezen bericht door Opti »

Kijk eens op de website onlinecontracten.nl. Hier kan je aangeven hoe lang je contract loopt, wat voor opzegtermijn je hebt en je krijgt dan vanzelf een mailtje wanneer je de brief moet sturen. Ook staan hier opzegbrieven die je kan aanpassen en uitprinten met daarbij het juiste correspondentieadres van het bedrijf.

Gesloten