LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Roken is een smerige gewoonte.
Roken is een smerige gewoonte.
Het moest verboden worden omdat het slecht voor de gezondheid is. Ook vind ik dat de meeste rokers asociaal zijn en ABSOLUUT geen respect hebben voor de niet rokers.
Jullie stinken!
Jullie stinken!
Re: Roken is een smerige gewoonte.
klaretaal, ik denk eerder dat je jezelf ruikt.
Ga is douchen, viespeuk.
Ga is douchen, viespeuk.
Ja, die is op slot gezet door de gedachtenpolitie van de TROS. U bent gewaarschuwd.....zeg iets dat niet strookt met hun gedachtenlijn en er word een slot op gezet....
onzin, er word alleen een slot opgezet als er dergelijke taal gebruikt word wat niet door de beugel kan, zoals die malloot die zegt dat rokers stinken.Geplaatst op 16 Sep 2004 17:02 door Aso
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, die is op slot gezet door de gedachtenpolitie van de TROS. U bent gewaarschuwd.....zeg iets dat niet strookt met hun gedachtenlijn en er word een slot op gezet....
die malloot zal zich zelf bedoelen.
Nou moet je eens als je niet-roker bent een roker zoenen.
Of je in een asbak zit.
Bah
Of je in een asbak zit.
Bah
Blijkbaar ben je een nietroker en heb je wel eens met een roker gezoend én je hebt blijkbaar wel eens in een asbak gezeten. Wie is hier de viespeuk??
Heel simpel: zoek een 'zoen'partner die NIET rookt. Probleem opgelost.Geplaatst op 16 Sep 2004 17:27 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Nou moet je eens als je niet-roker bent een roker zoenen.
Of je in een asbak zit.
Bah
Roken is niet goed, daar ben ik het wel mee eens. Maar wat mij stoort aan dit hele gebeuren is dat er nu mensen zijn die nooit hun mond hebben open gedaan en nu voorop willen lopen. Van die "knijp de kat in het donker" figuren. Walgelijk gewoon...