LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seatwave negeert de rechten van de verkoper!!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
njama

Seatwave negeert de rechten van de verkoper!!

Ongelezen bericht door njama »

Op seatwave.com heb ik concertkaarten aangeboden. Vervolgens werden mijn kaarten wekenlang niet verkocht.

Ik besloot de prijs naar beneden te halen en toen kreeg ik een e-mail. Ze hadden eventueel kopers maar de betaling was mislukt. Aangezien IK de eigenaar ben van de kaarten, had ik besloten de kaarten van de reservering te halen. Als de kopers het niet kunnen betalen, dan verkoop ik ze liever aan iemand anders.
Dit heb dan ook gedaan.

Vervolgens krijg ik dagen later van seatwave dat de betaling rond is. Ik had de kaartjes al gedeactiveerd en heb ze vriendelijk gemaild dat ze niet beschikbaar zijn.

Vanaf dat moment kreeg ik dreigmailtjes dat ik boete moet betalen, dat ik verplicht ben de kaarten via hen te verkopen. Ik word door hen bedreigd en gedwongen en ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik de eigenaar ben en in mijn recht sta.

Ze blijven me bedreigen met boetes en ik voel me beroofd van mijn rechten!!!
Ze behandelen me schandalig en negeren mijn rechten!!

VERKOOP NOOOOOIT TICKETS VIA SEATWAVE.

NJ

GJvdZ

Re: Seatwave negeert de rechten van de verkoper!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat staar er in de voorwaarden hierover?

dhc

Re: Seatwave negeert de rechten van de verkoper!!

Ongelezen bericht door dhc »

In de voorwaarden staat dat je een leveringsplicht hebt als er een koopovereenkomst is gesloten. Dat lijkt me helder. Echter...je hebt ( hopelijk aantoonbaar) het aanbod verwijderd.
Mijns insziens heeft de site dus geen recht op centjes...
Maak ze dat nogmaals duidelijk en meldt hun dat je geen overeenkomst hebt.

Gesloten