Omboeken is iets anders dan een nieuw ticket kopen. Het is een service die een verkoper kan aanbieden, al dan niet tegen een bedrag. Omboeken gebeurd als een vlucht overboekt is of als u een vlucht gemist hebt of wilt verzetten.FetjeGesina schreef: ↑08 apr 2020 00:53Wij hebben tickets geboekt via vliegtickets.nl maar door de corona zijn deze geannuleerd door United airlines. Op de site van United zie ik al weken dat er kosteloos omgeboekt kan worden. Maar dat kan dus niet rechtstreeks als je via vliegtickets.nl geboekt hebt.
In dit geval wordt er niet omgeboekt, maar vervalt de gehele boeking. U krijgt het geld terug in de vorm van een voucher en daarmee kunt u een nieuwe vlucht betalen.
Ook personeel moet 1,5 meter afstand houden van elkaar. Dat wil zeggen veel minder personeel met meer werkdruk. Veel meer bedrijven sluiten de telefoon af omdat er simpelweg geen tijd is om deze aan te nemen.FetjeGesina schreef: ↑08 apr 2020 00:53En zij zijn telefonisch niet meer bereikbaar wat ik erg raar vind want juist in deze situatie zou dat wel moeten, hoezo service 365 dagen per jaar zoals zij zeggen.
Als u de service wilt hebben van United, dan had u daar ook moeten boeken. U boekt nu bij een prijsvechter en krijgt een dito service, alles wat extra is kost dan geld.FetjeGesina schreef: ↑08 apr 2020 00:53Eigenlijk wil ik gewoon zelf omboeken bij United want dat kost niks. Of ik wil mijn geld terug. Is dat niet iets waar je recht op hebt? Wie het weet mag het zeggen. Ik boek iig nooit meer via vliegtickets.nl, dat weet ik wel!
Maar nogmaals, de kosten voor omboeken hoeft u niet te betalen, dat is immers niet aan de orde. Boekingskosten zou u maar 1 keer hoeven te betalen.