Woensdag 8 juli zouden wij vliegen rond 10 uur en 22 juli weer terug.
19 juni kregen wij een email van Vueling doorgestuurd door Tix.nl dat de vlucht tijd is gewijzigd naar 7 uur 's ochtends een ook de VY (Vueling) code werd VK(Level) Maar nu komt het die zelfde dag word Level failliet verklaard en blijkt dat mijn vlucht nu niet doorgaat.
Ik vind dit op zijn zacht gezegd een misselijke streek van Vueling. Waarom ze dit precies hebben gedaan is mij een raadsel.
Probleem op dit moment is dat je heel slecht de bedrijven te pakken krijg en een nietszeggend antwoord krijg op je mail.
Van Vueling krijg ik een mail dat ik me moet wenden tot de rechtbank van oostenrijk waar Level is ingeschreven.Tix.nl reageerd zo,
Beste Patrick,
Dank je wel voor je bericht.
Ik heb je boeking nagekeken en we verwachten dat Vueling de vlucht uit gaat voeren. Voor de meest up-to-date vluchtstatus wil ik je adviseren om de website van de luchtvaartmaatschappij in de gaten te houden en wellicht nog een keer contact met hun op te nemen.
Wij hebben, omdat het een lowcost maatschappij is, geen toegang tot het reserveringssysteem van deze luchtvaartmaatschappij.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Best Regards / Cordialement / Mit freundlichen Grüßen,
Lynn
Travel Consultant
(Tix, Gate1, Flighttix
met de volgende website link.
Dear customer,
Ik ben van mening dat Tix.nl het in beginsel voor mij moet oplossen. Aangezien ik bij hun een koop heb gedaan en een overeenkomst met hun heb. Maar die geloven nog dat Vueling de vlucht wel overneemt, maar dat is niet het geval.We regret to inform you that Level Europe has filed for insolvency proceedings on 19 June 2020. All claims must be submitted to the court. Further details can be found at the following link:
https://edikte.justiz.gv.at/edikte/id/i ... 3186887936
Sincerely,
Customer Services Department
LEVEL
Ook krijg ik geen voucher, helemaal niks, ik moet mijn recht maar halen bij het fallisement als schuld eiser.
Het is toch te gek voor woorden dat Vueling mij overzet naar een vlucht van Level en ik de sjaak ben. Ik heb hier immers niet zelf voor gekozen. Aangezien wij volgende week een accomodatie en autohuur hebben op de vakantie bestemming heb ik maar bij een andere vliegtuigmaatschapij snel nieuwe tickets geboekt. zodat onze vakantie wel kan plaats vinden.
Graag zou ik ook in contact komen met meerdere gedupeerde. Om te kijken wat we hier tegen kunnen doen.