LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen contact mogelijk met reisorganisatie

heinwaals
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2020 21:46

Geen contact mogelijk met reisorganisatie

Ongelezen bericht door heinwaals »

Wij hebben voor ons huwelijk meerdere vliegtickets van uit het buitenland naar Nederland geboekt voor familie. echter door de corona crisis willen wij graag contact opnemen met Mytrip en Supersaver om te kijken of de vluchten zijn om te zetten naar een nieuwe datum middels een voucher. Echter telefonisch lukt het maar niet om met ze in contact te komen doordat de telefoon gewoonweg nooit wordt opgenomen en in de wachtlijn wordt gesproken over het versturen van een email maar er is geen email adres te vinden op te site, ook niet door op google te zoeken. Hoe kunnen wij in contact komen met deze bedrijven?

hoor heel graag van jullie

met vriendelijke groet,

Hein van der Waals

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen contact mogelijk met reisorganisatie

Ongelezen bericht door berndv »

op de infopagina van supersaver:
https://www.supersaver.nl/rf/corona-virus
Why is it taking so long to get through to you on the phone?
As all our customers are reaching out to us, we are facing an extraordinarily high number of customer contacts while many of our service centers are strained by government lockdowns. As a result of this, we are facing very long waiting times and even disruptions of communication infrastructure both with our suppliers and national telecommunication providers.

Special times call for special measures, and so we ask you to allow us to support the most urgent inquiries first. To keep the phone lines as open as possible please only contact us if your departure is within the next 6 days.
Zijn de geboekte tickets bedoeld voor een reis in de komende 6 dagen?

Gesloten