LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nu annuleren van vakantie in augustus

vinnie41

Nu annuleren van vakantie in augustus

Ongelezen bericht door vinnie41 »

Hoi
7 augustus gaan wij een flinke reis maken van Denemarken via IJsland naar Groenland. DIt is een behoorlijk dure reis. Vanavond is al een uitspraak gedaan dat het tot 1 juni gaat duren. Nu is mijn vraag als ze in mei komen dat het nog langer gaat duren kan ik dan mijn reis annuleren en ben ik dan eventueel alleen mijn aanbetaling kwijt of moet ik alsnog de hele reissom betalen. Vroeger waren er tabellen als je 6 maanden van te voren annuleert was je bv 15 % kwijt . Hoe zit dat?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2020 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

Jablan
Contacteer:

Re: Nu annuleren van vakantie in augustus

Ongelezen bericht door Jablan »

23 maart - 7 augustus = 137 dagen voor vertrek. De normale annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing, waarbij het natuurlijk verschil maakt of het een pakketreis is of dat je zelf je hele reis bij elkaar geboekt hebt.

Lees ook: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... -doorgaat/

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Dat zal je op moeten zoeken in je boekingsvoorwaarden, kan per aanbieder verschillen. Is niet te beantwoorden. Zeker is dat zelf nu annuleren geld kan kosten, afwachten tot de aanbieder annuleert is altijd voordeliger, en misschien kan je tegen die tijd gewoon op reis.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou nu echt niet annuleren. De kans is best groot dat deze reis gewoon door kan gaan.

Gesloten