LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onduidelijkheid over vakantie geboekt via D-reizen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 mar 2020 11:00
Onduidelijkheid over vakantie geboekt via D-reizen
ik heb via d-reizen een vakantie geboekt naar egypte in april, wij reizen dan met all tours duitsland,wij boeken altijd via d-reizen omdat die aangesloten zijn bij het anvr en sgr . bij mijn vraag of wij geld terug krijgen of een voucher zeggen ze dat wij moeten wachten wat duitsland doet want ze weten niet of die ook vouchers of geld terug geven. bij d-reizen op de site staat toch duidelijk dat alles via d- reizen gaat , dus zou je toch ook verwachten dat zij een voucher geven en het voor ons moeten regelen met all-tours.wat kan ik doen als duitsland het af laat weten en d- reizen ons niet tegemoet komt.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mar 2020 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Re: Onduidelijkheid over vakantie geboekt via D-reizen
Hier is D-Reizen de verkoper en je reist met All-tours uit Duitsland. Dan is D-Reizen helemaal correct in de reactie: ze moeten eerst weten wat All-tours doet, voordat ze jou weer verder kunnen helpen.
Re: Onduidelijkheid over vakantie geboekt via D-reizen
je hebt niets met all-tours te maken. je hebt een overeenkomst met D-reizen en niet met all-tours.
Vorig jaar precies hetzelfde meegemaakt met D-reizen toen Thomas Cook failliet ging. Na behoorlijk wat aandringen hebben wij het geld teruggekregen (ze wilden het liefst dat we een nieuwe reis boekten, die mensen kregen voorrang. Wij zijn heel blij dat we dat niet gedaan hebben, dan hadden we nu hetzelfde probleem voor de mei-vakantie gehad).
Dus laat je niks wijsmaken, alleen de bovenste zin blijven herhalen. Succes !!!
Vorig jaar precies hetzelfde meegemaakt met D-reizen toen Thomas Cook failliet ging. Na behoorlijk wat aandringen hebben wij het geld teruggekregen (ze wilden het liefst dat we een nieuwe reis boekten, die mensen kregen voorrang. Wij zijn heel blij dat we dat niet gedaan hebben, dan hadden we nu hetzelfde probleem voor de mei-vakantie gehad).
Dus laat je niks wijsmaken, alleen de bovenste zin blijven herhalen. Succes !!!