GEACHTE .... ,
Onderstaande tekst spreekt voor zich maar TIX NL realiseert zich niet dat er mensen zijn die wel direct geholpen moeten worden. Gezien omstandigheden.
TIX.NL blijft als slechte reisorganisatie onbereikbaar voor service en noodzaak.,
—DEZE MAIL STUURDE IK HUN PER MAIL EN CONTACTFORMULIER —- TEL. ZIJN ZE ONBEREIKBAAR—SCHANDALIG
Ik betreur het dat U zich verstopt achter redenen waar ik moeite mee heb, en daardoor voor belangrijke zaken niet bereikbaar bent.
Mijn vriendin zou op 26-3 naar Bangkok vliegen. Die reis werd door EVA Airways gecancelde vanwege het inreisverbod in Thailand. Onlangs heeft zij op haar naam een voucher gekregen en wederom geboekt per 4-7 A.s. Die vlucht werd weer gecancelled. Mijn vriendin kan niet wachten op afhandeling binnen 4 maanden. Zowel voor 26-3 als 4-7 is de reis betaald en bijbetaald door mij. Ik wil haar weer helpen, maar dan moet U mij het bedrag terugboeken of de voucher op mijn naam zetten. Zodat ik binnen afzienbare tijd ook kan vliegen en niet voor een reis dubbel betaal.
De bankgegevens toen en nog steeds zijn: [verwijderd] Ik heb so wie so recht op een eventueel refund omdat ik De betalende partij ben geweest in beide gevallen. U ontvangt ook een aangetekend schrijven En mocht een spoedige reactie wederom uitblijven, ben ik gezien de noodzaak voornemens om ARAG mijn rechtsbijstand verzekering te hulp te roepen.
Hel liefst heb ik dat U mij belt. en ik e.e.a. Nogmaals toelicht en indien de optie uwerzijds verhelderen en duidelijk is, zal ik mijn vriendin alsnog de reis betalen, wegrende dat ik mijn geld of een voucher krijg.
Nogmaals dat U zich verborgen houd door niet bereikbaar te zijn is een kwalijke zaak. E zijn ook zaken als deze die wel behandeld moeten worden.
Wij verwachten heel snel een antwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2020 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonlijke gegevens verwijderd
Reden: persoonlijke gegevens verwijderd
-
- Berichten: 12835
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
Als uw vriendin boekt krijgt zij de voucher. Het maakt niet uit wie er betaald, de boeker krijgt de voucher. Uw vriendin heeft dus voor de eerste vlucht een voucher gekregen en deze heeft ze ingezet voor een nieuwe vlucht die helaas ook geannuleerd is. Nu is het dus wachten op die voucher en kan uw vriendin daar weer mee boeken.
U zegt wel beide keren betaald te hebben, maar die tweede vlucht is betaald met de voucher van de eerste. Ik betwijfel of uw rechtsbijstand iets zou kunnen betekenen, u bent geen boeker in dit verhaal.
U zegt wel beide keren betaald te hebben, maar die tweede vlucht is betaald met de voucher van de eerste. Ik betwijfel of uw rechtsbijstand iets zou kunnen betekenen, u bent geen boeker in dit verhaal.
Re: TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
dat u de betalende partij bent, maakt niets uit. Als de overeenkomst gesloten is door uw vriendin en op naam staat van uw vriendin is zij de contractpartij, de voucher is onderdeel van de overeenkomst tussen uw vriendin en tix. Met welk geld zij betaalt, is aan haar. Dat u de betaling gedaan heeft, maakt u niet opeens onderdeel van de overeenkomst tussen tix en uw vriendin.Henk5609 schreef: ↑23 jun 2020 15:03Zowel voor 26-3 als 4-7 is de reis betaald en bijbetaald door mij. Ik wil haar weer helpen, maar dan moet U mij het bedrag terugboeken of de voucher op mijn naam zetten. Zodat ik binnen afzienbare tijd ook kan vliegen en niet voor een reis dubbel betaal.
De bankgegevens toen en nog steeds zijn: [verwijderd] Ik heb so wie so recht op een eventueel refund omdat ik De betalende partij ben geweest in beide gevallen.
Als ik tickets betaal met mijn loon, betekent het niet opeens dat mijn baas kan bepalen wat ik met mijn tickets doe.
Re: TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
U noemt het een 'slechte reisorganisatie'. Tix.nl is natuurlijk geen reisorganisatie, maar een spidersite die de tarieven bundelt van site die wél reisorganisatie zijn. Natuurlijk kunt u zo'n zoeksite gebruiken, maar daar boeken?
Kijk eens in hun algemene voorwaarden, het allerlaatste punt. Dan weet je meteen waar je aan toe bent:
10.3 Wilt u een klacht indienen i.v.m. de dienstverlening van de dienstverlener, dan verzoeken
wij u om rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende dienstverlener.
Kijk eens in hun algemene voorwaarden, het allerlaatste punt. Dan weet je meteen waar je aan toe bent:
10.3 Wilt u een klacht indienen i.v.m. de dienstverlening van de dienstverlener, dan verzoeken
wij u om rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende dienstverlener.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: TIX.NL neemt niet op voor wel belangrijke zaken SLECHT BEREIKBAAR
Corona file, wie weet een lijst van wel goed bereikbare!