LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vast in Marokko
-
Vast in Marokko
Mijn moeder zit vast in Marokko nadat haar vlucht van 27 maart met Transavia geannuleerd is we hebben van alles gedaan om haar te laten terug komen maar zonder resultaat we hebben contcten met Buitenlsndse Zaken, met Transavia en met Nederlandse ambassade in Marokko en ook met Radar genomen maar ze hebben ons tot nu toe niet kunnen helpen Radar heeft ons geadviseerd om onze probleem op deze manier te bespreken we zijn radeloos en weten niet meer wat we moeten doen graag uw hulp en vriendelijke dank bij voorbaat.
Re: Vast in Marokko
Het is nu 21 maart, terugvlucht zou pas op 27 maart zijn.
Wat zegt de reisorganisatie ?
Is je moeder geheel op eigen gelegenheid, dan zal ze ook zelf alles moeten regelen.
Gaan er helemaal geen vluchten meer naarNL, dan zal ze daar voorlopig moeten blijven.
De evt hulp zal toch van de NL ambasade ter plaatse moeten komen ?
Wat zegt de reisorganisatie ?
Is je moeder geheel op eigen gelegenheid, dan zal ze ook zelf alles moeten regelen.
Gaan er helemaal geen vluchten meer naarNL, dan zal ze daar voorlopig moeten blijven.
De evt hulp zal toch van de NL ambasade ter plaatse moeten komen ?
-
Al aangemeld via de reisapp van buitenlandse zaken?
Daar kun je de beste hulp verkrijgen. Gemakkelijk is het nu helaas niet. Een van 200000.
Is de reis via een reisbureau als pakket reis geboekt of losse tickets?
Daar kun je de beste hulp verkrijgen. Gemakkelijk is het nu helaas niet. Een van 200000.
Is de reis via een reisbureau als pakket reis geboekt of losse tickets?
-
Ooit ging mijn auto kapot in zuid Frankrijk en kon ik niet terug naar huis rijden. Reisverzekering gebeld, die hebben de kosten van extra overnachtingen op zich genomen en toen er weer een auto beschikbaar was kon ik naar huis terug rijden. Heerlijk weekje extra vakantie. Pech kan gebeuren.
Uw moeder zit niet vast, uw moeder kan op dit moment niet terug naar Nederland. Dan maar wachten op een volgende mogelijkheid en verder genieten van wat Marokko te bieden heeft.
Uw moeder zit niet vast, uw moeder kan op dit moment niet terug naar Nederland. Dan maar wachten op een volgende mogelijkheid en verder genieten van wat Marokko te bieden heeft.
Ik hoop niet dat je moeder ook de Marokkaanse heeft, want die laat Marokko niet meer uitreizen. Ook Anouk zit vast in Marokko en zelfs die lukt het niet met hulp van haar connecties terug te reizen.
Waardeloos voor al die mensen die graag terug willen, en geen kant op kunnen.
Waardeloos voor al die mensen die graag terug willen, en geen kant op kunnen.