LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voucher Iris parc niet gegarandeerd
Voucher Iris parc niet gegarandeerd
In maart heeft Vacansoleil onze meivakantie op Le Chene Gris (Iris Parc) in Frankrijk geannuleerd, omdat de camping dan nog gesloten zou zijn i.v.m. Corona. Terugbetaling was niet mogelijk, maar we zouden een Corona-voucher met SGR-garantie krijgen. Na 3 maanden eindelijk voucher ontvangen, maar op deze voucher ontbreekt de verwijzing naar het SGR-besluit. Na enkele weken mailen, waarin nogmaals door Vacansoleil verwezen werd naar de SGR-garantie, kreeg ik maandag per mail te horen dat Iris Parc Frans is en dat SGR-garantie niet mogelijk is. Met excuses voor de eerdere foutief verstrekte toezegging. Volgens Vacansoleil heb ik na 12 maanden het recht om de voucher te claimen, maar zonder garantie loop ik teveel risico op non-betaling. Ik wil graag nu het geld terug. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Re: Voucher Iris parc niet gegarandeerd
Ik zou beginnen met het sturen van een brief. Je kan daarin ook aanspraak maken op de wettelijke rente.
Ik begrijp uw probleem niet helemaal.Ingelke74 schreef: ↑17 jul 2020 15:17In maart heeft Vacansoleil onze meivakantie op Le Chene Gris (Iris Parc) in Frankrijk geannuleerd, omdat de camping dan nog gesloten zou zijn i.v.m. Corona. Terugbetaling was niet mogelijk, maar we zouden een Corona-voucher met SGR-garantie krijgen. Na 3 maanden eindelijk voucher ontvangen, maar op deze voucher ontbreekt de verwijzing naar het SGR-besluit. Na enkele weken mailen, waarin nogmaals door Vacansoleil verwezen werd naar de SGR-garantie, kreeg ik maandag per mail te horen dat Iris Parc Frans is en dat SGR-garantie niet mogelijk is. Met excuses voor de eerdere foutief verstrekte toezegging. Volgens Vacansoleil heb ik na 12 maanden het recht om de voucher te claimen, maar zonder garantie loop ik teveel risico op non-betaling. Ik wil graag nu het geld terug. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
De Vacansoleil voucher is toch geldig voor alle campings uit hun assortiment, en niet alleen voor Iris Parc
De voucher zelf is wel gegarandeerd door anvr/sgr
Komkommertijd
vindt dit leuk
Hoi, voucher is weliswaar van Vacansoleil, maar zonder SGR garantie. Wij zijn niet in de gelegenheid om gebruik te maken van de voucher. Zonder garantie wil ik geen jaar wachten op terugbetaling (als die er al komt, omdat de garantie ontbreekt).
De Vacansoleil voucher is toch geldig voor alle campings uit hun assortiment, en niet alleen voor Iris Parc
[/quote]
Ik begrijp uw probleem niet helemaal.Ingelke74 schreef: ↑17 jul 2020 15:17In maart heeft Vacansoleil onze meivakantie op Le Chene Gris (Iris Parc) in Frankrijk geannuleerd, omdat de camping dan nog gesloten zou zijn i.v.m. Corona. Terugbetaling was niet mogelijk, maar we zouden een Corona-voucher met SGR-garantie krijgen. Na 3 maanden eindelijk voucher ontvangen, maar op deze voucher ontbreekt de verwijzing naar het SGR-besluit. Na enkele weken mailen, waarin nogmaals door Vacansoleil verwezen werd naar de SGR-garantie, kreeg ik maandag per mail te horen dat Iris Parc Frans is en dat SGR-garantie niet mogelijk is. Met excuses voor de eerdere foutief verstrekte toezegging. Volgens Vacansoleil heb ik na 12 maanden het recht om de voucher te claimen, maar zonder garantie loop ik teveel risico op non-betaling. Ik wil graag nu het geld terug. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
[/quote]