LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wachten al maanden op terugbetaling Cheaptickets

Astrid70!!
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2021 22:34

Wachten al maanden op terugbetaling Cheaptickets

Ongelezen bericht door Astrid70!! »

Goedenavond, wij wachten al vanaf 24 juli op de terugbetaling van 3300 euro van onze reis naar Mexico. We zouden met 4 personen op vakantie gaan naar Mexico en hebben via Cheaptickets 4 tickets gekocht ter waarde van 3300 euro. Ik heb al vele malen contact gezocht via Messenger (enige manier waarop ze te bereiken zijn) en krijg steeds dezelfde berichten terug. dat zij moeten wachten tot Delta Airlines heeft uitgekeerd. Wij zijn het wachten nu wel een beetje zat na 6 maanden, dus wat nu te doen?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet, Astrid

Seinhuis
Berichten: 2389
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Wachten al maanden op terugbetaling Cheaptickets

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Heel handig al die verhalen waarin ik niks kan opmaken.

Wat is de situatie? Vlucht geannuleerd? Zelf geannuleerd? Niet verschenen op de luchthaven?

Lindylinn
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2021 23:32

Re: Wachten al maanden op terugbetaling Cheaptickets

Ongelezen bericht door Lindylinn »

Wij hadden precies dezelfde situatie met Cheaptickets: vakantie geannuleerd vanwege corona. Contact de klantenservice was erg moeilijk en leverde niets concreets op, want we wachten op TAP (in ons geval). Bij ons was de oplossing simpel: als je met creditcard hebt betaald, kun je het geld via de creditcard maatschappij terugvragen. Je bestrijdt de betaling vanwege een niet geleverd produkt. Ook geen lager bedrag, gewoon alles terug en heel snel. Alleen 1 ding: ik geloof dat het binnen 6 maanden na betaling moet (daar zat ik 3 dagen voor). En ik denk dat jullie er overheen zitten.
Ik hoop dat dit toch een oplossing is voor jullie en anders misschien voor anderen in dezelfde situatie. En voor een volgende grote uitgave: credit card uitgaven zijn vrijwel altijd verzekerd.

Seinhuis
Berichten: 2389
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Wachten al maanden op terugbetaling Cheaptickets

Ongelezen bericht door Seinhuis »

En laat het anders uitzoeken door je rechtsbijstandverzekering.

Maar omdat het verhaal niet duidelijk is, kan ik niks zeggen.

Gesloten