een aantal jaar geleden kregen wij van unive een brief in de bus dat we een andere ziektekostenverzekering moesten.
Die we nu hadden was ouderwets.
Oke, wij alles ingevuld en aangevraagd, werd ons de verzekering geweigerd.
Omdat ik voor ieder bezoek aan de huisarts, tandarts en weet niet wat een bijdrage moest betalen probeerde ik ieder jaar weer om in die nieuwere verzekering te komen.
Steeds werd dat geweigerd, en niemand kon me vertellen waarom!
Wat schertst mijn verbazing toen ik jullie uitzending zag: mensen boven de 54 jaar worden bij unive niet toegelaten!!!!
Mijn man is 58, maar we hebben nog wel 2 kinderen van 10 en 11!
Dat is toch niet zo'n moeilijke reden om te melden.
Dan waren we meteen op zoek gegaan naar een andere verzekeringsmaatschappij.
Nu heb ik het idee dat ik al jaren teveel betaal omdat andere verzekering hetzelfde kosten, maar ik niet steeds die eigen bijdrage's moet betalen.
Bovendien vraag ik me af of dit niet een vorm van discriminatie is!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 54 jaar of ouder? niet naar Unive
Re: 54 jaar of ouder? niet naar Unive
Leeftijds-discriminatie zal ter bescherming van ALLE verzekerings-maatschappijen NOOIT strafbaar worden gesteld (tis krom maar waar)
Randstad/CWI helpt bij reintegratie van WAO -ers en ouderen is de grootste onzin die er bestaat en dient alleen om middels de subsidies die hiervoor gelden de koers van het aandeel Randstad in de vorm van deze toegestane vorm van overheidssteun(fraude) te stabiliseren en kunstmatig hoog te houden.
Ik hoop ooit dat er transparantie komt in de bijbaantjes en belangen van politici zodat wij een beter inzicht krijgen in hun verborgen agenda, let op als het kabinet zou vallen vertrekt Zalm naar AEGON
handige link voor leeftijdsdiscriminatie:
http://www.leeftijd.nl/menu_vragen.html
Randstad/CWI helpt bij reintegratie van WAO -ers en ouderen is de grootste onzin die er bestaat en dient alleen om middels de subsidies die hiervoor gelden de koers van het aandeel Randstad in de vorm van deze toegestane vorm van overheidssteun(fraude) te stabiliseren en kunstmatig hoog te houden.
Ik hoop ooit dat er transparantie komt in de bijbaantjes en belangen van politici zodat wij een beter inzicht krijgen in hun verborgen agenda, let op als het kabinet zou vallen vertrekt Zalm naar AEGON
handige link voor leeftijdsdiscriminatie:
http://www.leeftijd.nl/menu_vragen.html