Het hangt enórm van de kwaliteit van humor afangel1978 schreef:Wonderlijk en nogal inconsequent dat cynisme en humor soms wel en soms niet gewaardeerd wordt..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanrijding snorfiets met fietsers, wie is aansprakelijk?
Re: Aanrijding snorfiets met fietsers, wie is aansprakelijk?
yep, sommigen vinden hun eigen humor geweldig en die van anderen schandalig..
Het is vooral hypocriet!
Het is vooral hypocriet!
Hypocrisie is wel heel zwaar. Voor een goed gebruik van cynisme en humor is timing en smaak nogal bepalend of de boodschap overkomt.angel1978 schreef:yep, sommigen vinden hun eigen humor geweldig en die van anderen schandalig..
Het is vooral hypocriet!
Uit een ander topic.
Dit is gewoon niet grappig.angel1978 schreef:sue them
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Terwijl iedereen over elkaar heen buitelt is de TS al 9 dagen buiten beeld, discussieert niet mee en er wordt vooralsnog niks vervolgdessiedepessie schreef:Lieve mensen.
Heel erg bedankt voor alle informatie.Zoals jullie ook hebben kunnen lezen,zijn de meningen nogal verschillend,,gelukkig heeft mijn zoon telefoonnmr gevraagd,dus vanavond ga ik even de ouders van het meusje bellen.Het verhaal van mijn zoon én het verhaal van het meisje zijn natuurlijk ook belangrijk,,wordt vervolgd.....
-
Ik denk dat de topicstarter een emmer koud water over zich heen heeft gekregen. Of zoiets. En daarmee is het dan 'case closed'.