onlangs is er een schade ontstaan met een weggewaaid surfzeil.
omdat het zeil geleend was heb ik bij de verzekering een claim neergelegd.ik ben daar verzekerd voor wettelijke aansprakelijkheid.
echter bij de bijzondere bepalingen blijkt dat o.a. zeilplanken buiten de dekking vallen.
daar het hier om een surfzeil gaat wat nog niet geheel was opgetuigd
en ook niet aan de zeilplank bevestigd was ben ik van mening dat het een zelfstandig object was dat de schade veroorzaakt heeft.
de verzekering stelt echter dat er zonder surfplank ook geen surfzeil is en vergoedt daarom de schade niet.kan iemand mij een goede raad geven hoe verder te handelen want ik ben het niet eens met de beslissing en vindt het ook erg makkelijk hoe de verzekering hier mee omgaat alhoewel ik niet veel anders verwacht had.toen ik het schade geval meldde was het eerste een poging om mij nog een verzekering te verkopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aansprakelijkheids verzekering
-
Re: aansprakelijkheids verzekering
Dag Kortekaas,
Advies: niet mee accoord gaan en een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen.
Waar kan ik een klacht indienen over een verzekeraar?
Nadat er geklaagd is bij de verzekeraar zelf, kan de polishouder een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen.
Waar kan ik een klacht indienen over een assurantietussenpersoon? Als de bewuste tussenpersoon is aangesloten bij de NVA of de NBvA, dan kan de polishouder een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen.
Adres: Stichting Klachteninstituut Verzekeringen
Postbus 39560
2509 AN Den Haag
tel.: 070-3338999
http://www.klachteninstituut.nl/
Sukses, groeten, Paula.
Advies: niet mee accoord gaan en een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen.
Waar kan ik een klacht indienen over een verzekeraar?
Nadat er geklaagd is bij de verzekeraar zelf, kan de polishouder een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen.
Waar kan ik een klacht indienen over een assurantietussenpersoon? Als de bewuste tussenpersoon is aangesloten bij de NVA of de NBvA, dan kan de polishouder een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen.
Adres: Stichting Klachteninstituut Verzekeringen
Postbus 39560
2509 AN Den Haag
tel.: 070-3338999
http://www.klachteninstituut.nl/
Sukses, groeten, Paula.