Hallo!
Mijn vriendin is afgelopen zomer afgestudeerd als fysiotherapeut en tot op heden druk aan het solliciteren. Momenteel heeft ze dus GEEN inkomen. Daar gaat natuurlijk snel verandering in komen, maar tot op heden dus even hand op de knip. Maar op het formulier "aanvraag zorgtoeslag" wordt dus naar je inkomen gevraagd.... Wat is nu verstandig om daar in de vullen? Het loon wat je volgend jaar VERWACHT te verdienen? Een beetje vaag vind ik. Wie o wie weet raad?
Hartelijk dank, namens mijn vriendin en mij.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanvragen zorgtoeslag voor tijdelijk werkloze
Re: aanvragen zorgtoeslag voor tijdelijk werkloze
U dient inderdaad in te vullen wat u denkt te verdienen.
Is zeker vaag maar zodra zij werk heeft en haar eerste loonstrook heeft kan ze een betere schatting maken. Dit geeft ze dan door aan de belastingdienst en dan wordt het herberekend.
Ze kan ook de zorgtoeslag nog niet aanvragen en dit pas doen als zij werk heeft. Je kunt de toeslag nog tot 2007 met terugwerkende kracht aanvragen.
Is zeker vaag maar zodra zij werk heeft en haar eerste loonstrook heeft kan ze een betere schatting maken. Dit geeft ze dan door aan de belastingdienst en dan wordt het herberekend.
Ze kan ook de zorgtoeslag nog niet aanvragen en dit pas doen als zij werk heeft. Je kunt de toeslag nog tot 2007 met terugwerkende kracht aanvragen.