In oktober 2014 heb ik een auto-ongeluk gehad in het buitenland.(EU) Getuigen en politie hebben aangegeven dat de fout bij de tegenpartij lag.
Ik heb de schade direct gemeld bij mijn tussenpersoon aardigzeker.nl
Deze gaf aan de schade door te geven aan het CED. Nu 6 maanden later is er nog niemand geweest om naar de schade te kijken. Vandaag confronteerde ik mijn tussenpersoon hiermee. Ik ben 6 maanden lang door hem aan het lijntje gehouden. 6 maanden kreeg ik het ene na het andere excuus. Hij zou er druk mee bezig zijn etc. We hadden per whatsapp contact. Wel zo handig want telefonisch is later niet na te gaan wat nu wel of niet is gezegd.
Toen ik mijn tussenpersoon aansprak op zijn zorgplicht veranderde zijn houding direct. Hij reageerde zelfs agressief
Ik heb het whatsapp gesprek doorgemaild naar de verzekeraar. Blijkbaar heb ik een heel malafide bureau getroffen.
Zijn er meer mensen die bekend zijn met aardigzeker.nl ?
Wat zijn jullie ervaringen?
Kan ik stappen ondernemen tegen mijn tussenpersoon? Kan ik bijvoorbeeld naar Kifid?
Alvast bedankt voor het meedenken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |