LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Achmea rechtsbijstand komt toezegging niet na

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
cdc

Achmea rechtsbijstand komt toezegging niet na

Ongelezen bericht door cdc »

Ik heb een zaak aangemeld bij Achmea rechtsbijstand; in 1e instantie afgewezen; na een pittige brief nam het hoofd van een bep. afdeling contact met mij op; hij meldde dat er sprake was van interne miscommunicatie, maar hij kon mij nu toezeggen dat de zaak zonder enige voorwaarde in behandeling zou worden genomen; ik heb daarna een fax gestuurd met de bevestiging van zijn toezegging.
Daarna leek de zaak te worden opgepakt door een medewerker van een andere vestiging, maar deze heeft het weer afgewezen want het niet onder de polisvoorwaarden vallen; daar ga ik niet mee accoord! ik beroep mij op het juridische feit van een mondelinge toezegging; wat kan ik doen ??? help !
ZN

Gast

Re: Achmea rechtsbijstand komt toezegging niet na

Ongelezen bericht door Gast »

Das rechtsbijstand inschakelen.

Petra12

Re: Achmea rechtsbijstand komt toezegging niet na

Ongelezen bericht door Petra12 »

Helemaal geen rechtsbjstandsverzekering nemen is het beste!!!

De juristen die werken bij die rechtsbijstandstoko's zijn iha de kneusjes binnen de juridische wereld. Je kunt beter iedere maand een beetje geld opzij zetten en bij een juridisch conflict een advocaat inschakelen.

Gesloten