Op 15 juli j.l. heb ik mijn telefoon laten vallen met als gevolg dat het scherm gebroken was. Aangezien de telefoon verzekerd was bij de Actua groep heb ik hem meteen aangemeld voor reparatie. Vervolgens moet ik 3 dagen wachten op een bericht dat mijn melding is doorgekomen en dat ik een koeriersafspraak kan inplannen. De eerstvolgende mogelijkheid waarop de koerier mijn telefoon kon ophalen; 20 juli... Inmiddels ben ik mijn telefoon dus al bijna een week kwijt.
Op de betreffende dag haalt de koerier mijn telefoon op en vanaf dan blijft het stil vanuit de kant van actua. Inmiddels is de telefoon dus al 3 weken bij mij weg, je krijgt geen mailtje dat de telefoon is aangekomen, geen mailtje wanneer de telefoon behandelt wordt, ze houden je helemaal ongeïnformeerd...
Inmiddels is mijn telefoon dus al 4 weken niet meer bruikbaar en begin ik er goed van te balen, mag een bedrijf uberhaupt zo lang de tijd nemen over een reparatie? Als je een verzekering afsluit dan mag men er toch vanuit gaan dat eventuele problemen dan ook voortvarend afgehandeld worden.
Als ik hier naar de telefoonzaak op de hoek loop, wordt er voor mij direct een nieuw scherm ingeplaatst. Waarom niet zo'n constructie? Lokale schadepartners zoeken die gewoon de rekening naar Actua sturen...
Daarnaast vind ik het echt schandalig dat je volledig ongeïnformeerd gehouden wordt, en wanneer je zelf contact probeert te zoeken je 3 tot 4 dagen op antwoord moet wachten... Het is gewoon *** dat ze een monopolypositie hebben, anders zouden ze zich wel achter hun oren gaan krabben!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actua groep
Re: Actua groep
Dit heet ontmoediging ! Niemand zit te wachten op die kapotte telefoon van je.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05
Re: Actua groep
Tsja dat heb je met verzekeringen en reparaties via de verzekering.
Ik lees nergends dat je zelf in de tussentijd contact heb gezocht?
Misschien moet je dat eerst eens doen?
Ik lees nergends dat je zelf in de tussentijd contact heb gezocht?
Misschien moet je dat eerst eens doen?
Re: Actua groep
Heb al 2x contact gezocht... Moet dan 4 dagen wachten op reactie. Enige bericht; we weten niet wat de status is van uw reparatie...JordyNijenhuis schreef:Tsja dat heb je met verzekeringen en reparaties via de verzekering.
Ik lees nergends dat je zelf in de tussentijd contact heb gezocht?
Misschien moet je dat eerst eens doen?
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05
Re: Actua groep
Ik denk dat als je belt je sneller bent?
Misschien kun je vragen of ze willen onderzoeken
in welk stadium de reparatie is.. En als ze hier niet op kunnen reageren
mischien per post een verzoek doen om de telefoon terug te sturen
en dat je zelf naar de telefoonzaak om de hoek gaat om hem te laten repareren als dat je beter bevalt?...
om je de moeite te ontdoen heb ik het nummer voor je opgezocht:
Schade:
Voor al uw vragen over het melden van een schade of de afhandeling hiervan.
010 – 44 77 150
[email protected]
Misschien kun je vragen of ze willen onderzoeken
in welk stadium de reparatie is.. En als ze hier niet op kunnen reageren
mischien per post een verzoek doen om de telefoon terug te sturen
en dat je zelf naar de telefoonzaak om de hoek gaat om hem te laten repareren als dat je beter bevalt?...
om je de moeite te ontdoen heb ik het nummer voor je opgezocht:
Schade:
Voor al uw vragen over het melden van een schade of de afhandeling hiervan.
010 – 44 77 150
[email protected]