LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acura autoverzekering wil niet uitkeren

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
marbella-10

Acura autoverzekering wil niet uitkeren

Ongelezen bericht door marbella-10 »

Twee week geleden heb ik een ongeluk gehad. Inmiddels is mijn auto en de auto van de tegenpartij total loss verklaard. Afgelopen week een brief ontvangen van Acura en daarbij zat een acceptgiro van de schadepenningen van de tegenpartij + een melding dat ik niet in aanmerking kom voor de casco schade van mijn auto (terwijl ik een all risk verzekering heb). De reden? Omdat ik mijn premie niet (tijdig) betaald zou hebben. Nu heb ik een printscreen toegestuurd van de betaling van de maand juni en reeds juli betaald. Er wordt erg moeilijk gedaan... a.s. woensdag neemt de expert contact met mij op omtrent de restwaarde.... Vind het onbegrijpelijk dat er zo mee wordt omgegaan... wat kan ik verder voor actie tegen deze verzekeraar ondernemen?

henk51

Re: Acura autoverzekering wil niet uitkeren

Ongelezen bericht door henk51 »

Nu heb ik een printscreen toegestuurd van de betaling van de maand juni en reeds juli betaald.
Ik denk dat het meer moet kijken naar de betalingen van voor juni je kan op je overboeking wel juni en juli vermelden terwijl de voorgaande maanden enkele termijnen "vergeten"' of niet doorgevoerd zijn. Dus loop je ra eens door en tel te betaalde termijnen van afgelopen jaar.

gr Henk

Gesloten