LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Administratief chaos bij CZ..
Administratief chaos bij CZ..
Wie heeft er ook nog problemen met administratieve afhendelingen door CZ?
Re: Administratief chaos bij CZ..
In de loop van 2004 is de status van mijn zoon meerdere keren veranderd. (Werkloos/uitzendbureau/voltijd).
Iedere keer hebben wij hiervoor de nodige aanpassingen gedaan bij verzekeraar CZ. Administratie bij CZ blijkt maanden achter te lopen, ook blijkt de ene kantoor niet goed te communiceren met de andere.
Onduidelijke betalingsoverzichten, dubbel premie betaling, restituties die niet kloppen met de lopende polis...het gaat gewoon door.
Ook in het verleden heb ik problemen gehad met het verkrijgen van betalingsoverzichten.
Ineens aanmaaningen ontvangen over een vermeende niet betaalde bedrag van rond de Euro 30,- .
Bellen heeft geen zin... alles wat ze kunnen vertellen is wat "Op hun computerscherm wordt weergegeven" ..
Ik heb contact opgenomen via een tussenpersoon en een (het liefst overzichtelijke) betalingsoverzicht aangevraagd...deze is echter nooit ontvangen en volgens mij ook nooit opgestuurd ondanks de beloftes.
Nu beginnen ze met brieven via een deurwaarder terwijl ze al maanden incassomachtiging hebben... ?? Ik begrijp het niet.
Natuurlijk is dit bedrag ook met 100% verhoogd m.b.t. deurwaarders kosten..
Ik betaal graag, maar EERST zou ik graag een overzicht hebben van de
betalingen tot nu toe.
Waar is hier het grote probleem??? Waarom zijn ze niet in staat om dit aan mij te leveren?? Is de toner op of zo??
Nul punten voor klantvriendelijkheid...ze worden te groot en steeds arroganter.
Overstappen naar een andere lijkt hier de beste oplossing...
Iedere keer hebben wij hiervoor de nodige aanpassingen gedaan bij verzekeraar CZ. Administratie bij CZ blijkt maanden achter te lopen, ook blijkt de ene kantoor niet goed te communiceren met de andere.
Onduidelijke betalingsoverzichten, dubbel premie betaling, restituties die niet kloppen met de lopende polis...het gaat gewoon door.
Ook in het verleden heb ik problemen gehad met het verkrijgen van betalingsoverzichten.
Ineens aanmaaningen ontvangen over een vermeende niet betaalde bedrag van rond de Euro 30,- .
Bellen heeft geen zin... alles wat ze kunnen vertellen is wat "Op hun computerscherm wordt weergegeven" ..
Ik heb contact opgenomen via een tussenpersoon en een (het liefst overzichtelijke) betalingsoverzicht aangevraagd...deze is echter nooit ontvangen en volgens mij ook nooit opgestuurd ondanks de beloftes.
Nu beginnen ze met brieven via een deurwaarder terwijl ze al maanden incassomachtiging hebben... ?? Ik begrijp het niet.
Natuurlijk is dit bedrag ook met 100% verhoogd m.b.t. deurwaarders kosten..
Ik betaal graag, maar EERST zou ik graag een overzicht hebben van de
betalingen tot nu toe.
Waar is hier het grote probleem??? Waarom zijn ze niet in staat om dit aan mij te leveren?? Is de toner op of zo??
Nul punten voor klantvriendelijkheid...ze worden te groot en steeds arroganter.
Re: Administratief chaos bij CZ..
Ik ben blij dat je schrijft lijkt, GrahamC.
Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hekje.
Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het bij een andere maatschappij, te weten Univé, geen haar beter is.
Ik ben nu al meer dan 2 jaar aan het vechten over betalingen voor mijn beide dochters.
Telkens roepen ze: "stuur maar een copie van het bankafschrift dat er betaald is, dan kijken wij wel of het klopt en het geld binnen is."
Hier ben ik nog niet één maal ingetrapt. Want iedere keer krijgen ze van mij een schriftelijk antwoord waarin staat dat zij maar moeten bewijzen dat ik niet betaald heb.
Op die brief zet ik dan links onderaan cc: Consumentenbond.
Deze laatste opmerking is steeds voldoende om hen aan het werk te zetten, want meestal heb ik binnen een paar dagen al antwoord waaruit blijkt dat de zaak is opgelost. (Hoe is het mogelijk !!!!!!!)
Neemt niet weg dat er korte tijd later weer een ander probleem opduikt.
Maar goed, daar duik ik dan telkens weer op de zelfde manier in.
Bij toeval heb ik een keer mee kunnen kijken op het computerscherm en daar schrok ik van. Want daaruit kwam naar voren dat ik als klant niet serieus werd genomen. De gegevens die ze mij zogenaamd telefonisch voorlazen waren nergens terug te vinden. Wel stonden er andere dingen over mij vermeld.alles wat ze kunnen vertellen is wat "Op hun computerscherm wordt weergegeven" ..
Dus.......Ik zou zeggen bijt je vast in de materie en laat je niet klein krijgen.
Succes