LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON levensverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Qwerto
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2012 19:58

AEGON levensverzekering

Ongelezen bericht door Qwerto »

onderwerp kan worden verwijderd. naar tevredenheid opgelost
Laatst gewijzigd door Qwerto op 04 dec 2012 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: AEGON levensverzekering

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Terecht toch? Bij het overgrote deel van de mensen van 105kg/1,80m hebben overgewicht. Bij jou toevallig niet. Waarom heb je bezwaar tegen zo'n onderzoekje? Ik moet er niet aan denken dat die vetkwabben zomaar levensverzekeringen kunnen afsluiten en het risico op gezonde mensen afwentelen.

loveyou234
Berichten: 75
Lid geworden op: 14 jul 2011 17:48

Re: AEGON levensverzekering

Ongelezen bericht door loveyou234 »

Duidelijk verhaal toch? De verkoper zegt dat ze jou product A willen aanbieden als je aan hun voorwaarden voldoet. Jij weigert dat, en daarom doen ze een tegen-aanbod. Het staat zelfs aangegeven in die gezondheidsverklaringen dat je extra onderzoeken en andere voorwaarden kan verwachten.

Kortom, had gewoon meegewerkt dan had je nu nergens last van - en had je dus deze frustratie bespaard gebleven, zowel voor jou als voor het bedrijf.

Emcede
Berichten: 303
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: AEGON levensverzekering

Ongelezen bericht door Emcede »

Qwerto schreef:Het is blijkbaar beter om te liegen en zo maar een gewicht in te vullen op een formulier dan eerlijk te zijn en dan ook nog onderbouwen waarom.
Nee. Het is beter om gewoon even mee te werken aan dit onderzoekje, dan is er niets aan de hand. Weet u trouwens hoe ze 'liegen' in dit verband noemen? Fraude. Een politieambtenaar die fraudeert, daar is uw werkgever vast blij mee...

Wat is nou helemaal het bezwaar tegen het onderzoek? U zegt "gewicht=spieren" en de verzekeraar zegt "prima, maar er zijn er meer die dat beweren dus dit laten we graag even door een dokter beoordelen".

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: AEGON levensverzekering

Ongelezen bericht door vroem »

Mmm. Ik moet zeggen dat ik bij iemand van 1.80 een dikke 20 kg meer wel erg veel ind voor alleen spier. Maar goed dat is een andere discussie, laat gewoon dat kleine onderzoekje doen, is alle discussie de werled uit en heeft de verzekering geen poot om op te staan. Lijkt mij makkelijk.

Gesloten