LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aegon verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
binkebaas

aegon verzekeringen

Ongelezen bericht door binkebaas »

Niet te geloven dat zo'n maatschappij zo'n slecht service biedt aan zijn clienten!Na een switch tussen 2 fondsen wilde ik weten welke koersen werden gehanteerd.Dit verzoek heb ik zelf per mail gedaan en ook heb ik het via mijn tussenpersoon aangevraagd.Ik wacht nu al 5 weken op antwoord.Gisteren liet mijn tussenpersoon weten,nadat ik ze gevraagd had nogmaals het verzoek te doen,dat het ze niet verbaasde,aangezien aegon weken achterliep op zijn werkvoorraad en dat dat nog erger is geworden na de berichten op tros radar!
Krijg ik nu indirekt de schuld ?
Ook telefonisch zijn ze zeer slecht te bereiken,een wachttijd van langer dan een half uur wordt er doorgegeven.
Als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt,wordt je met een antwoord opgescheept waar je niets meekan ,duidelijk iemand die geen idee heeft waar je het over hebt.
Zijn er meer mensen met dergelijke slecht ervaringen bij Aegon?

bolleke

Re: aegon verzekeringen

Ongelezen bericht door bolleke »

wat een slechte tussenpersoon heb jij!!!!!!! die zou jou het werk uit handen moeten nemen door dit op te vragen. Daarnaast beschikt hij als het een goede tussenpersoon is over tools waarop hij zo kan zien welke mutaties op jou polis zijn geweest. Dus ik zou eerst eens deze tussenpersoon raadplegen!!!!!!

Pipje

Ongelezen bericht door Pipje »

Ervaring met AEGON; JA en geen beste ervaringEN! Vorig jaar had ik al problemen met ze en ik ben nu al 2 maanden aan het proberen mijn woonpakket-plus verzekering op te zeggen. Alles netjes via mijn tussenpersoon. Ook dit kantoor kan niet door ze heen komen. Ik zie hier het onvermogen van het assurantiekantoor (waar betaal je eigenlijk assurantiekosten voor??!!) en de muur die AEGON heet. Ik zal straks zo blij zijn om niet meer bij AEGON verzekert te zijn en niets meer met ze maken te hebben.

Mensen die overwegen om bij AEGON een verzekering af te sluiten: niet doen! Er zijn betere verzekeringen met klantgerichtere service en niet alleen aan zakkenvullen denken!

bolleke

Ongelezen bericht door bolleke »

Tja wellicht zit je nog midden in je contractsperiode, dan kan ik begrijpen dat verzekeraars niet zitten te springen om je te laten gaan. Ik weet het niet maar denk maar niet dat tussenpersonen echt niets kunnen bereiken, want die kunnen best wat in de melk te brokkelen hebben. echter verschuilt vele tp's achter de onwelwillendheid van de maatschappij. Heb je je tp welleens gevraagd waar de vertraging zit? Die moet jou dat eigenlijk zo kunnen vertellen. DAAR krijgt hij provisie voor.

succes

Gesloten