LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afzeggen verzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
treudel

afzeggen verzekering

Ongelezen bericht door treudel »

hallo
ik wilde een verzekering afzeggen bij reaal deed ik via de mail daar kreeg ik te horende verzoeken werden per datum van binnen komen af gehandeld ik had het 29 jan gemeld en ze waren nu bij de datum van 10jan bezig ik vond dit zo apart en als ik een overlijden meldt of een andere verzekering wil gaat dat ook op binnen komende dag .dan hoop ik dat daar andere regels voor zijn belachelijk toch.
truus. ik had teglijk tijdig bij een andere verzekerings maatschappy op gezgd per mail en dat was zo gepiept.

Byob

Re: afzeggen verzekering

Ongelezen bericht door Byob »

Bij de ene winkel kan het soms drukker zijn dan bij de andere toch?

Daarbij hebt u vaak te maken met andere afdelingen als u het bijvoorbeeld heeft over het melden van een overlijden. Dit zal voor een maatschappij ook meer prioriteit hebben, dan het verzoek uw polis te royeren.

Wat is er nu eigenlijk belachelijk?

oplettend

Re: afzeggen verzekering

Ongelezen bericht door oplettend »

bij diverse verzekeraars hebben ze enorme achterstanden. Het duurt soms enorm lang voor er een reactie komt. Mede daarom heb ik mijn verzekeringen ondergebracht bij www.budgetpolis.nl hier kan ik per seconde muteren en of opzeggen. Ik betaal dan ook alleen voor de tijd dat ik verzekerd ben geweest ! echt super en nog voordeliger dan waar dan ook .....................

Gesloten