LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AGiS ziekenfonds - declaratieproblemen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pauli

AGiS ziekenfonds - declaratieproblemen

Ongelezen bericht door pauli »

Tot drie keer toe zijn mijn declaraties geweigerd, en echt om vreemde redenen (in mijn opinie)
als reden werd bv gegeven dat ik op dat moment bij een andere huisarts stond ingeschreven dan op de nota stond. Klopt, net verhuisd, info doorgegeven maar die was nog niet verwerkt door Agis.
andere keer - geen vergoeding, want geen originele nota maar betalingsherinnering (wat niet waar is, en ook niet op de nota stond!)

Als ik bel dan zeggen ze dat ze niks kunnen doen, omdat de originele nota's dan al weg zijn. De kopieen die ik heb zouden volgens de medewerker niets waard zijn?? Dus Agis nota's kwijt zou raken heeft de verzekerde pech, volgens het agis-callcentre. Ik vind dit nogal moeilijk te geloven. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

John Pijpers

Re: AGiS ziekenfonds - declaratieproblemen

Ongelezen bericht door John Pijpers »

Het spijt ons te moeten lezen dat de afhandeling van uw declaraties volgens u niet op de juiste wijze verwerkt. Natuurlijk kunnen wij ook aan de hand van een kopie-nota's uitbetalen als het origineel is zoekgeraakt (of al in ons bezitzijn). Uitbetalen aan de hand van aanmaningen is lastiger omdat hierop vaak de omschrijvingen en/of kodes ontbreken.
Mijn rechtstreekse telefoonnummer is 033-4455572 (faxnummer 033-4455272) en ik wil met alle plezier uw declaraties intern voor u begeleiden.

Met vriendelijke groet,

John Pijpers
Agis Klachtencoördinator

Gesloten