nou ik dacht een goede autoverzekering te hebben
met mijn megane cc uit 2005 ben ik wa+ verzekerd bij all secur.
op 10 januari 2016 heb ik een brandje bij mijn motor gehad wat tijdens/onder het rijden is gebeurt.
het begon vreemd te ruiken en heb de auto even op een parkeerplek gezet om te kijken wat het kon wezen.
toen we stil stonden kwam er wat rook onder de motorkap vandaan.
toen ik de motorkap opende zag ik een brandje.
heb daarna gelijk 112 gebeld en verteld wat er aan de hand was.
nadat er 2 politieauto's en 2 brandweerauto's waren gearriveerd hebben ze het brandje met schuim geblust.
ik belde de verzekering met het verhaal van wat er gebeurt was enz..
kreeg ik als antwoord dat ze mij niet konden helpen met afslepen van de auto, ze vertelde mij dat ik brand heb gehad door pech, dus moest ik een pechhulp inschakelen. dat heb ik niet bij allsecur lopen maar bij de anwb.
ik vond het al een vreemd verhaal, maar toch de ANWB gebeld.
die vond het maar vreemd dat de verzekering mij hadden doorgestuurd naar de ANWB en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen omdat het echt een verzekering kwestie was.
het ging dus al lekker zo, sta je dan met je vriendin en dochtertje van 3 jaar in de kou, niemand die je in eerste instantie wil helpen.
gelijk weer allsecur gebeld en gezegd dat ze mij moeten helpen omdat het een verzekering kwestie is.
de meneer die ik aan de lijn had deed ook moeilijk. je hebt 10 min. terug ook al gebeld.( dat kon die zien)
naar veel gepraat zei die zo van... ik regel een bergingsbedrijf en je auto wordt afgevoerd.
maar hij kon niet zeggen voor wiens rekening het kwam...(lekker vaag)
11 januari 2016 moest ik maar even bellen over waar de auto heen gebracht kon worden.
allsecur kon mij vertellen dat het naar een schadeherstelbedrijf in mijn woonplaats gebracht kon worden.
15 januari 2016 heb ik gebeld als ze mij al meer konden vertellen hoe het er voor stond.maar ze konden mij alleen vertellen dat er 13 januari 2016 een expert is geweest en dat ze wachten op rapport.
nu na wekelijks bellen konden ze mij op 3 februari 2016 vertellen dat ze nog steeds wachten op rapport en die verwachten ze op 10 februari 2016.
al met al gaat er een beste tijd over heen wat in mijn ogen veel te lang is.
want mochten ze op 10 februari een rapport hebben ontvangen moeten ze nog regelen dat de auto gemaakt gaat worden.
nu heb ik gevraagd hoe het zit met een vervangende auto.
dit stukje heb ik van hun website gepakt
" Is uw auto na schade niet te repareren of in reparatie? Dan kunnen wij zorgen voor vervangend vervoer. Zo bent u toch nog mobiel terwijl u wacht op uw auto "
na dit hebben aangegeven te hebben konden ze mij vertellen dat mijn auto niet totall los was, dus wel gemaakt te kunnen worden. dus heb ik geen recht op een vervangende auto, maar wel tijdens de reparatie.
dus al met al vindt ik de verzekering bagger en ga ik kijken of ik via een rechtsbijstandverzekering wat verder kan komen dan wat ik nu heb bereikt.
Johan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] All secur autoverzekering
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 16 aug 2013 11:15
Re: All secur autoverzekering
Beste Johan,
Wat vervelend om te lezen dat er hulp ontbrak op een moment dat je het nodig had. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat je in zo'n situatie het idee hebt dat je er alleen voor staat.
Ik kan uit je verhaal helaas niet opmaken over welk schadedossier het gaat en zou graag voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd en of er fouten zijn gemaakt door ons. Zou je ons wat meer gegevens willen toesturen, bij voorkeur via onze Facebookpagina?
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Youri van het Allsecur webcareteam.
Wat vervelend om te lezen dat er hulp ontbrak op een moment dat je het nodig had. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat je in zo'n situatie het idee hebt dat je er alleen voor staat.
Ik kan uit je verhaal helaas niet opmaken over welk schadedossier het gaat en zou graag voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd en of er fouten zijn gemaakt door ons. Zou je ons wat meer gegevens willen toesturen, bij voorkeur via onze Facebookpagina?
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Youri van het Allsecur webcareteam.
Re: All secur autoverzekering
misschien dat ik het verkeerd heb omschreven.
maar het was in het motorruimte maar niet in de motor zeg maar.
was niet super grote vlam. was niet mega groot of dat alles kapot is
maar het was in het motorruimte maar niet in de motor zeg maar.
was niet super grote vlam. was niet mega groot of dat alles kapot is
Re: All secur autoverzekering
dat klopt, er was geen sprake van een ongeval.
maar omdat de politie mij adviseerde om de verzekering te bellen heb ik dat gedaan.
daarna ook de anwb gebeld gehad.die wilde mij ook niet helpen omdat het geen pech was maar brand. dat was weer niet voor hun.
en aangezien ik wa+ verzekerd was, dus ook voor brand, moest ik de verzekering bellen
maar omdat de politie mij adviseerde om de verzekering te bellen heb ik dat gedaan.
daarna ook de anwb gebeld gehad.die wilde mij ook niet helpen omdat het geen pech was maar brand. dat was weer niet voor hun.
en aangezien ik wa+ verzekerd was, dus ook voor brand, moest ik de verzekering bellen
Re: All secur autoverzekering
vandaag 4-2-2016 heeft allsecur kontakt gelegd met mij.
ik heb het verhaal uitgelegd aan de schadebehandelaar en we zijn tot een goede oplossing gekomen.
ik kan de schadeherstel groen licht geven om de auto te laten repareren en vanaf morgen heb ik een vervangende auto totdat de auto hersteld is.
ben blij dat het geregeld is, alleen jammer dat je zelf er zo achteraan moet.
nu hopen dat de reparatie voorspoedig verloopt
ik heb het verhaal uitgelegd aan de schadebehandelaar en we zijn tot een goede oplossing gekomen.
ik kan de schadeherstel groen licht geven om de auto te laten repareren en vanaf morgen heb ik een vervangende auto totdat de auto hersteld is.
ben blij dat het geregeld is, alleen jammer dat je zelf er zo achteraan moet.
nu hopen dat de reparatie voorspoedig verloopt