LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] All-Secure auto verzekering
All-Secure auto verzekering
All Secure is een prima verzekering. U mag uw auto bij All-Secure verzekeren voor ongeveer hetzelfde bedrag als bij andere verzekeringen. Maar All- secure heeft iets extra. Namelijk; u mag niet met uw auto rijden, anders wordt u niet verzekerd en zeker als u de auto voor een bepaalde tijd heeft geschorst en dan weer wil gebruiken, terwijl de verzekering nooit stop gezet is. Voor All- secure is dit goed verdienen en geen risico nemen VERZEKERINGSGELD INCASSEREN en de VERZEKERDE MAG NIET MET DE AUTO RIJDEN. ALDUS INFO VAN ALL SECURE.
DUS U WEET WAT U DOET.
De Verzekeringmaatschappijen hebben de vrije hand gekregen van de overheid. Ze kunnen en mogen alles doen, mede dankzij het wegblijven van de bescherming van de burger door gekozen regering............. Weg met mijns inziens legale criminele verzekeringmaatschappijen.
DUS U WEET WAT U DOET.
De Verzekeringmaatschappijen hebben de vrije hand gekregen van de overheid. Ze kunnen en mogen alles doen, mede dankzij het wegblijven van de bescherming van de burger door gekozen regering............. Weg met mijns inziens legale criminele verzekeringmaatschappijen.
Re: All-Secure auto verzekering
Verklaar je nader want ik begrijp er geen hout van. Als de auto geschorst is mag die helemaal niet op de openbare weg staan laat staan er mee rijden. Vreemd is ook dat je de verzekering laat doorlopen want dat kost kapitalen.
De auto is gestalt en de verzekering loopt door ivm. de risico's die stalling met zich mee brengt.ronald g schreef:Verklaar je nader want ik begrijp er geen hout van. Als de auto geschorst is mag die helemaal niet op de openbare weg staan laat staan er mee rijden. Vreemd is ook dat je de verzekering laat doorlopen want dat kost kapitalen.
De stallingshouder heeft geen verzekering voor een gestalt voertuig, dit wil zeggen als je auto in brand vliegt ben je hem kwijt.
Om dit te voorkomen wil ik mijn auto toch verzekeren mocht er iets gebeuren, want dan kan ik mijn kostbare auto nog behouden.
het kost inderdaad een kapitaal om door te verzekeren terwijl je auto gestalt is maar zodra je het voertuig kwijt bent door diefstal of brand dan kost dat nog meer aangezien er geen aansprakelijke is in deze situatie. zo duidelijk genoeg!
Nee, geen idee wat je bedoelt. Je wilt een verzekering voor een auto die een tijdje stilstaat (gestald is). Omdat degene waar je de auto stalt geen verzekering heeft (waarom zou hij ook, het is tenslotte jou eigendom) sluit jij een autoverzekering.hzaza schreef:zo duidelijk genoeg!
Prima, dat kan. Wat is dan het probleem?...
Aan Emcede
Ik geloof niet dat u de text heeft gelezen noch begrepen, maar misschien wel gelezen en niet goed begrepen.
Ga terug en lees het nog eens.
Het gaat om kort samengevat;
De verzekering wil graag geld incasseren, maar je mag uw auto niet gebruiken als u de auto een paar maanden gestalt hebt.
Als u dit niet begrijpt. Dan raad ik u aan om hulp te gaan zoeken in de vorm van inzicht hebben en versterken in......
Ik geloof niet dat u de text heeft gelezen noch begrepen, maar misschien wel gelezen en niet goed begrepen.
De verzekering wil graag geld incasseren, maar je mag uw auto niet gebruiken als u de auto een paar maanden gestalt hebt.
Als u dit niet begrijpt. Dan raad ik u aan om hulp te gaan zoeken in de vorm van inzicht hebben en versterken in......
hzaza schreef:Aan Emcede
pffffffffffffffffffft , ik begrijp je tekst ook niet , sorry
Wat ik uit het verhaal kan halen is:
1. je auto is verzekerd en _niet_ geschorst; je gebruikt auto;
2. vervolgens schors je auto voor bepaalde periode, maar laat je verzekering doorlopen i.v.m. mogelijke schade door brand e.d.;
3. na 3 maanden schorsing ga je opnieuw auto in gebruik nemen (dus wegen belasting e.d. betalen) - dan komt All-Risk verzekering met regel dat je auto dan dus niet meer verzekerd is.
Indien dit het juiste verhaal is, dan is het uiteraard op zijn minst vreemd.
Anders snap ik ook helemaal niks van het verhaal
1. je auto is verzekerd en _niet_ geschorst; je gebruikt auto;
2. vervolgens schors je auto voor bepaalde periode, maar laat je verzekering doorlopen i.v.m. mogelijke schade door brand e.d.;
3. na 3 maanden schorsing ga je opnieuw auto in gebruik nemen (dus wegen belasting e.d. betalen) - dan komt All-Risk verzekering met regel dat je auto dan dus niet meer verzekerd is.
Indien dit het juiste verhaal is, dan is het uiteraard op zijn minst vreemd.
Anders snap ik ook helemaal niks van het verhaal
-
TS is een notoire zeurpiet.
Begin dit jaar had hij/zij een verzekering van Achmea, en toendertijd was dat de grootste criminele bende op aarde, en nu hij/zij is overgestapt naar Allsecure zijn die de pineut..
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 95&t=91420
Begin dit jaar had hij/zij een verzekering van Achmea, en toendertijd was dat de grootste criminele bende op aarde, en nu hij/zij is overgestapt naar Allsecure zijn die de pineut..
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 95&t=91420
Niemand hier die het snapt. Ik ben bang, beste Hzaza, dat niet ik degene ben die hulp moet zoeken ...hzaza schreef:Aan Emcede
Wat een taal/houding tegen mensen die alleen maar willen helpen....
Nou ik raad u aan om ten eerste uw vraag ( probleem) beter te formuleren en om eens een andere houding aan te nemen..
Niemand hier snapt iets van uw verhaal, dus aan wie ligt het dan!
Nou ik raad u aan om ten eerste uw vraag ( probleem) beter te formuleren en om eens een andere houding aan te nemen..
Niemand hier snapt iets van uw verhaal, dus aan wie ligt het dan!