Half maart dit jaar is helaas mijn vrouw overleden. In 1998 hadden we met het afsluiten van de hypotheek een levensverzekering bij Royal, nu Allianz, afgesloten.
Nu is het 30 juni en heb ik nog steeds géén enkel taal of teken van Allianz mogen ontvangen. (Ondanks de druk die mijn financieel adviseur die destijds de hypotheek heeft afgesloten
de laatste tijd op Allianz heeft uitgeoefend.)
Zelfs een condoleancebericht is blijkbaar voor deze verzekeraar een post waarop bezuinigd kan worden.
Zijn verzekeraars altijd zo traag en lomp of heeft Allianz alleen dat voorrecht?
J.P.F.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Allianz levensverzekering
Re: Allianz levensverzekering
hebt u ze al eens rechtstreeks gebeld en gevraagd waar het aan schort?
-
Re: Allianz levensverzekering
Hebt u ook al de benodigde gegevens aangeleverd bij uw adviseur?
Zoals een kopie van de akte van overlijden, een uitkeringsverzoek en eventueel een kopie van de akte van erfrecht?
Onlangs (5 weken geleden) is ook 1 van onze cliënten overleden. Deze man had bij wel 9 verschillende maatschappijen diverse soorten levensverzekeringen lopen en de meesten - ook Allianz - hebben al uitgekeerd.
Zolang je in 1 keer alle juiste gegevens aanlevert is er niets aan de hand. Mits er natuurlijk geen problemen zijn met eventuele gezondheidsverklaringen die in het verleden niet juist zijn ingevuld.
Zoals een kopie van de akte van overlijden, een uitkeringsverzoek en eventueel een kopie van de akte van erfrecht?
Onlangs (5 weken geleden) is ook 1 van onze cliënten overleden. Deze man had bij wel 9 verschillende maatschappijen diverse soorten levensverzekeringen lopen en de meesten - ook Allianz - hebben al uitgekeerd.
Zolang je in 1 keer alle juiste gegevens aanlevert is er niets aan de hand. Mits er natuurlijk geen problemen zijn met eventuele gezondheidsverklaringen die in het verleden niet juist zijn ingevuld.