Ik heb ook nog steeds niks van Anderzorg gehoord
Ze hebben het doorgestuurd naar de debiteuren afdeling.........jaja
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] anderzorg
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24
Re: anderzorg
ze zijn een ster in liegen in hun eigen voordeel,ben ik net gebeld door een vrouwelijke medewerkster van Anderzorg,zijn al maanden aan het wachten op de zorgpas van Dhr v M hij is verstandelijk beperkt en ik ben zijn mantelzorger.
Zijn financieën worden beheerd door een vermogensbeheerder en ik zorg verder een beetje voor hem,zijn we met zijn allen in januari overgestapt,ook Dhr v M(bewindvoeder zei nog dat de papieren waren opgestuurd) en wat zeggen ze nu na 4 maanden? hij is niet bij ons verzekerd
waarom komen ze er dan niet op tijd mee dat hun iets fout gedaan hebben,dat moet als de papieren weg zijn,nu is het te laat en zitten we dus met een probleem.De medewerkster was zeer opbeschoft en nadat ik aangaf een klacht in te dienen over haar manier van behandeling en na gedag te hebben gezegd ophing belde ze nog 3 keer achterelkaar terug om nog even te proberen mij te intimideren met belerende doch kleinerende werkwijze.
De 3e keer heb ik haar wederom medegedeeld dat ik niet van haar gediend was en hier werk van ging maken ps toen hield ze op.Ik vraag me af,waarom al die maanden dat ik contact had met andere medewerkers konden ze niet gelijk zeggen dat er iets fout gegaan was dan was het nog op te lossen geweest BSN nummer is telkens gevraagd en gegeven en dat is toch persoonsgebonden.Iemand advies? alvast bedankt
Zijn financieën worden beheerd door een vermogensbeheerder en ik zorg verder een beetje voor hem,zijn we met zijn allen in januari overgestapt,ook Dhr v M(bewindvoeder zei nog dat de papieren waren opgestuurd) en wat zeggen ze nu na 4 maanden? hij is niet bij ons verzekerd
waarom komen ze er dan niet op tijd mee dat hun iets fout gedaan hebben,dat moet als de papieren weg zijn,nu is het te laat en zitten we dus met een probleem.De medewerkster was zeer opbeschoft en nadat ik aangaf een klacht in te dienen over haar manier van behandeling en na gedag te hebben gezegd ophing belde ze nog 3 keer achterelkaar terug om nog even te proberen mij te intimideren met belerende doch kleinerende werkwijze.
De 3e keer heb ik haar wederom medegedeeld dat ik niet van haar gediend was en hier werk van ging maken ps toen hield ze op.Ik vraag me af,waarom al die maanden dat ik contact had met andere medewerkers konden ze niet gelijk zeggen dat er iets fout gegaan was dan was het nog op te lossen geweest BSN nummer is telkens gevraagd en gegeven en dat is toch persoonsgebonden.Iemand advies? alvast bedankt
Re: anderzorg
Jesscindyka, zijn jullie nu ergens verzekerd?
Re: anderzorg
Doen ze expres , ze houden elkaar in stand die boeven... en alles gaat om winst.
Wij Nederlanders worden al zoveel in de maling genomen
Wij Nederlanders worden al zoveel in de maling genomen