LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB Reisverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ANWB Reisverzekering

Ongelezen bericht door Emmy75 »

JtC schreef:Ruzie? Waar? :lol: Het is enkel een woordenwisseling. Ach, moet kunnen he, er zijn nog geen doden of gewonden gevallen. :lol:
Ok woordewisseling dan.. Zonder was het topic wel de helft korter geweest..

Ik zeg maar zoo da's korter dan dierentuin. :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ANWB Reisverzekering

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Emmy75 schreef:
Teunbosseman schreef:Ben niet met je eens dat dit onder - consequent negeren - valt. Mijn aandacht ging inderdaad meer uit naar de diverse andere reacties, verblind nou nee, vertraagd ja.
Vertraagd ? Is dat gebruikelijk dat u een topic gaat teruglezen na veelvuldig posten om nog eens een vraag op te rakelen ?

Wat is het antwoord nu eigenlijk ?

Ik hoefde niet terug te lezen opdat jij reeds je vraag had herhaald
Maar ik gebruikte iets fermere bewoordingen omdat ik erg benieuwd ben naar het antwoord.
en waar ik - vertraagd - antwoord hebt gegeven. Antwoord staat stukje terug maar hierbij nogmaals.
@Emmy,
Doet er niet toe wat ik vindt. Maar inderdaad was de vraag van jou afkomstig, bericht had ik over het hoofd gezien.

Zo gesteld is 20 min nogal aan de krappe kant ja.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ANWB Reisverzekering

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Teunbosseman schreef:en waar ik - vertraagd - antwoord hebt gegeven. Antwoord staat stukje terug maar hierbij nogmaals.
@Emmy,
Doet er niet toe wat ik vindt. Maar inderdaad was de vraag van jou afkomstig, bericht had ik over het hoofd gezien.

Zo gesteld is 20 min nogal aan de krappe kant ja.
Oops sorry. Excuus, dat had ik dan even gemist :oops: mea culpa. Daarmom snapte ik het vertraagd ook niet..
Bedankt voor het herhalen.

Gesloten