LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ARAG ellende

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Antoin

ARAG ellende

Ongelezen bericht door Antoin »

Na een probleem met een Stucadoorsbedrijf heb ik m'n rechtsbijstand ingeschakeld. Probleem was dat het Stucadoorsbedrijf telkens zijn afspraken niet nakwam en niets van zich liet horen. Maar nu, na 3 maanden, wordt ik voor de 3e keer niet geïnformeerd door mijn ARAG rechtsbijstand. Nadat dit dus 2 keer eerder is gebeurt in deze zaak, heb ik een klacht ingediend bij klachtenbureau van ARAG. Zeker omdat de reden van 't inschakelen van ARAG dezelfde is als wat me nu weer overkomt, maar dan bij ARAG. Hierop werd binnen 1dag gereageerd en de desbetreffende medewerker werd aangesproken en inderdaad bleek mijn zaak op zijn bureau te zijn blijven liggen. Vervolgens werd ik weer eenmalig geïnformeerd over mijn zaak. Maar nu, weer bijna 1 maand na de laatste mailwisseling, weet ik nog steeds niet wat de stand van zaken is. Dus waarschijnlijk is deze heer B (behandelaar bij ARAG wel erg hard leers en ligt mijn dossier weer op dezelfde plaats op z'n bureau als de vorige keer.
Ben er helemaal klaar mee, maar weet niet hoe ik dit verder kan oplossen. Vindt dit echt schandalig voor een bedrijf als ARAG. Kan ik om een andere behandelaar vragen? Waar ga ik met een klacht over dit bedrijf naartoe om er ook zeker van te zijn dat er iets gebeurt?
Laatst gewijzigd door Antoin op 05 dec 2013 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.

fam Langerak

Re: ARAG ellende

Ongelezen bericht door fam Langerak »

Goedendag,

wij zijn ook niet echt te spreken over arag. Ze betwisten vrijheid en noodzaak van een advocaat in een arbeidsgeschil. werken zeer langzaam. Ik werd sneu en zielig genoemd door degene die moet kijken of deze zaak wel binnen de dekking valt.Maar als je daar een klacht over indiend zeggen ze das geen rede tot klagen. Ze snappen ook niet dat je dan geen vertrouwen in ze hebt. Je hebt het recht om een andere vertegenwoordiger binnen arag te vragen, of ze het doen weet ik niet. Je kunt publiciteit zoeken en hopen dat Radar er aandacht aan besteed want arag doet veel goed, maar ook heeel veel niet goed. En je kunt naast een interne klacht ook een klacht neerleggen bij de ombudsman scadeverzekeringen. Die laatste stap gaan wij ook ondernemen.

harley68

Re: ARAG ellende

Ongelezen bericht door harley68 »

Een rechtsbijstandverzekeraar zorgt dat u rechtsbijstand krijgt. Dat doen ze bij ARAG prima. In bijna alle gevallen doen ze dat ook best goed. Dat u verwacht dat zij werken zoals een advocaat die u zelf moet betalen per uur.... ja dat gaat niet lukken natuurlijk. U betaalt een 150 euro per jaar ipv 250 euro per uur. Daar zit wel een verschil in, wel reeel blijven denk ik dan. Ik lees niets waaruit blijkt dat de behandeling door ARAG uw zaak heeft geschaad.

Ik denk trouwens dat uw behandelaar een zaak of 100 op zijn bureau heeft liggen en zich te pleuris werkt om alles in orde te maken. Niet alles is uit onwil......

Gesloten