LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Assurantiekantoor Breukhoven

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
J.J.A. de Kok

Assurantiekantoor Breukhoven

Ongelezen bericht door J.J.A. de Kok »

Begin juni ontving ik van mijn assurantiekantoor een brief over de betaalwijze van de premie. Sinds 50 jaar betaal ik het assurantiekantoor via een automatische incasso per maand premie van diverse verzekeringen, daarnaast is er een enkele verzekering die per acceptgiro wordt geïnd.
Nu wil het assurantiekantoor voor elke betaling een bedrag in rekening brengen van € 0,50. Dit geldt voor elke betaling, zowel per automatische incasso, als per acceptgiro, als via internet.
Het argument van het assurantiekantoor is dat alle betalingen door de banken worden doorbelast. Maar volgens mij zijn dat gewone bedrijfskosten en als je die niet meer kunt ophoesten, dan moet je jouw bedrijfsactiviteiten maar beëindigen.
Deze brief van het assurantiekantoor komt ook nadat enige maanden geleden de provisieregeling naar de assurantiekantoren door de verzekeraars is gewijzigd.
Maar het kan toch niet zo zijn dat het assurantiekantoor over de rug van hun cliënten een extra inkomen probeert te genereren.

rednax

Re: Assurantiekantoor Breukhoven

Ongelezen bericht door rednax »

De oplossing: Alle verzekering in 1 pakket op jaarbetaling, al dan niet automatisch.

Heeft u maar 1 x 50 cent kosten per jaar.

Of u kunt klant worden bij assurantiekantoor V.O.O.R. Nietsgaatdezonop ;-)

Gesloten