Beste mede forum gebruikers,
Ik zou jullie het volgende willen vragen of iemand het zelfde mee heeft gemaakt.
Het gaat om het volgende:
2 maanden terug heb ik een ongeluk met de auto gehad.
Niet echt spannend ik remde en de tegen partij remde ook maar iets te laat.
Kan gebeuren, papieren alle twee ingevuld, en deze opgestuurd naar de verzekering.
Onze schade is gemaakt en word vergoed door de verzekering.
Maar nu komt het.
We kregen een brief dat inderdaad de schade is betaald maar dat zolang de verzekering van de tegenpartij niet aan mijn verzekering heeft uitgekeerd, word ik wel teruggezet in mijn noclaim,
Er stond wel bij dat als ze het geld binnen hadden dat mijn noclaim weer werd hersteld en eventuele premie verhogingen ongedaan werden gemaakt.
Aangezien ik zelf nog nooit een ongeluk heb gehad en mijn collega's vreemd opkeken van deze gang van zaken wil ik jullie even om ervaringen vragen.
Komt dit meer voor of proberen ze mij een poot uit te draaien.
Groet,
The Marshall
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto verzekering.. is dit Normaal?
-
-
Re: Auto verzekering.. is dit Normaal?
Is normale gang....
Zodra schade afgehandeld is komt er weer een correctie.
Op het moment zit ik ook in deze situatie..schade door iemand anders,auto gemaakt,verzekering gaat nu verhalenn,als het afgehandeld is komt correctie,toeval is dat nu net mijn nieuwe jr ingaat,maar zodra claim verhaalt is krijg ik correctie..
Dit al twee keer eerder gehad,ging goed
Zodra schade afgehandeld is komt er weer een correctie.
Op het moment zit ik ook in deze situatie..schade door iemand anders,auto gemaakt,verzekering gaat nu verhalenn,als het afgehandeld is komt correctie,toeval is dat nu net mijn nieuwe jr ingaat,maar zodra claim verhaalt is krijg ik correctie..
Dit al twee keer eerder gehad,ging goed
Bij de meeste reguliere verzekeraars is dit NIET gebruikelijk. Als duidelijkis dat jij geen schuld hebt, wordt de no-claim niet aangepast. Er zijn er zelfs die niet eens het eigen risico inhouden en zelf voor dat enkele geval dat het verhalen van de schade niet lukt het risico nemen.
Welke verzekeraar gaat het om?
Welke verzekeraar gaat het om?
-
Even ik zitbij een grote avero achmea! En datis toch een grote...
Twee keer eerder gehad en na afhandeling alles direct gecorrigeerd! Doen ze uit zich zelf gelijk..
Zeg er wel bij dat het mij geen geld kost ,heb tredes..
Eigen risico dit keer wel,maar zelf gedaan door bij mijn dealer gegaan deze staat niet onder contract met verzekering ,maar dat krijg ik binne kort terug,is me toevallig vanmiddag toegezegd dat het bijna afgehandeld is,dus no claim dit keer niet aan de orde kruist net niet de nieuwe polis..
Maar ik zit hier 17 jr bij de verzkering en daar is het de normaalste zaak..
Twee keer eerder gehad en na afhandeling alles direct gecorrigeerd! Doen ze uit zich zelf gelijk..
Zeg er wel bij dat het mij geen geld kost ,heb tredes..
Eigen risico dit keer wel,maar zelf gedaan door bij mijn dealer gegaan deze staat niet onder contract met verzekering ,maar dat krijg ik binne kort terug,is me toevallig vanmiddag toegezegd dat het bijna afgehandeld is,dus no claim dit keer niet aan de orde kruist net niet de nieuwe polis..
Maar ik zit hier 17 jr bij de verzkering en daar is het de normaalste zaak..