National Academic heeft al haar verzekerden die een autoverzekering hadden via deze maatschappij een brief gestuurd, waarin ze aankondigt per direct de no-claimbeschermer te laten vervallen "omdat er teveel schades op werden geclaimd". Dus: omdat National Academic kennelijk geen goede inschatting heeft gemaakt mbt de verwachte schades, mag de klant nu boeten.
Gelukkig is het zo dat bij een eenzijdige verslechtering van de voorwaardes de klant het recht heeft om direct naar een andere verzekeraar te stappen. Dit schrijft National Academic niet netjes in haar brief aan de klant, maar bij navraag heeft NA wel bevestigd dat ik vanaf nu 30 dagen de tijd heb om over te stappen.
Dus: heb je een autoverzekering bij National Academic en heb je een brief gekregen over het vervallen van de no-claimbeschermer, kijk dan vlot rond of er niet inmiddels een verzekeraar nog gunstigere premie/voorwaarden hanteert dan National Academic.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autoverzekering bij National Academic kun je nu opzeggen!!
-
Tamara_Bakker
Re: Autoverzekering bij National Academic kun je nu opzeggen!!
Je zult toch niet alleen voor de bm beschermer bij NA zitten neem ik aan.
Overigens, de bm beschermer gaat steeds meer verdwijnen. De verzekeraars die dit - wanprodukt - nog aanbieden hebben de premie daarvoor fors verhoogd.
Nog even en we zijn het gelukkig kwijt.
Overigens, de bm beschermer gaat steeds meer verdwijnen. De verzekeraars die dit - wanprodukt - nog aanbieden hebben de premie daarvoor fors verhoogd.
Nog even en we zijn het gelukkig kwijt.
-
Tamara_Bakker
Re: Autoverzekering bij National Academic kun je nu opzeggen!!
Ik zat niet bij NA vanwege de BM beschermer, maar vanwege de verzekeringsvoorwaarden en de premie, die destijds interessant waren. Inmiddels heb ik wat nare ervaringen met de verzekeringen van NA. Ik wilde graag weg en dit biedt een prima mogelijkheid om te ontsnappen.
Helaas is NA niet zo netjes om de klant te wijzen op het feit dat hun verslechterde voorwaarden betekenen dat de klant binnen 30 dagen kan overstappen. Daarom wijs ik op dit forum er maar even op, zodat verzekerden van NA kunnen overstappen als ze dat willen.
Helaas is NA niet zo netjes om de klant te wijzen op het feit dat hun verslechterde voorwaarden betekenen dat de klant binnen 30 dagen kan overstappen. Daarom wijs ik op dit forum er maar even op, zodat verzekerden van NA kunnen overstappen als ze dat willen.