Kan iemand mij vertellen hoe het zit als je 30% no-claim hebt en je krijgt een aanrijding? Mijn dochter heeft 1,5 jaar haar rijbewijs en heeft nu een aanrijding gehad nu verteld de verzekering dat ze haar no claim kwijt is en dat er nog eens 25% bovenop komt voor een heel jaar nu begrijp ik dat ze no claim verliest hierdoor maar i.p.v 70% premie gaat ze nu 125%premie betalen en dat lijkt me toch erg veel. Wie kan mij daar in adviseren????
groetjes wendy mentjox
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autoverzekering voor onder de 24 jaar
-
Re: autoverzekering voor onder de 24 jaar
Daar valt niet zo heel veel in te adviseren.
Dit is nu eenmaal de manier waarop het spel gespeeld wordt.
De enige mogelijkheid om dit te voorkomen is de schade voor eigen rekening nemen.
En probeer nu niet ff snel je verzekering over te sluiten want malusklanten worden geregistreerd. Als je het dan niet meld bij je nieuwe verzekeraar heb je pas ECHT een probleem.
Dit is nu eenmaal de manier waarop het spel gespeeld wordt.
De enige mogelijkheid om dit te voorkomen is de schade voor eigen rekening nemen.
En probeer nu niet ff snel je verzekering over te sluiten want malusklanten worden geregistreerd. Als je het dan niet meld bij je nieuwe verzekeraar heb je pas ECHT een probleem.