Na alle ellende omtrent woekerpolissen etc etc nu eens iets positiefs omtrent AVERO ACHMEA.
Ik had voor een relatie van mij polis bij AVERO ACHMEA afgesloten gekoppeld aan een hypotheek. Hypotheek was al gepasseerd en vervolgens kwam een aantal weken later de polis voor de klant binnen.
Wat bleek, polis was fout, niet conform door klant getekende offerte die notabene door AVERO ACHMEA zelf aan mij via de fax was gestuurd.
In eerste instantie ik praat nu over oktober 2006 wilde AVERO ACHMEA de polis niet aanpassen conform door hun uitgebrachte offerte want de offerte was per abuis niet goed. Ik was het daar niet mee eens aangezien klant voor deze offerte getekend had en de klant niet de dupe mocht worden van een fout in de administratie van AVERO ACHMEA. Uiteindelijk heb ik deze zaak bij het klachtenburo van AVERO ACHMEA neergelegd aangezien ik een oplossing wilde die in het belang van de klant was.
Vandaag uiteindelijk bericht ontvangen. AVERO ACHMEA stort euro 3.200 in de polis zodat de prognose conform offerte uitkomt.
Ik moet zeggen welliswaar heeft dit lang geduurd het is inmiddels 10 april 2007 maar toch ik vind dit toch klasse, maar ik heb er zelf wel ontzettend veel tijd en energie in moeten stoppen om dit voor de klant voor elkaar te krijgen. Maar ik vind gewoon dat de maatschappij zijn verplichtingen na dient te komen. en .... ik had ook de weg van de minste weerstand kunnen kiezen ......... die van een medewerkster van AVERO ACHMEA die ik in eerste instantie hieromtrent sprak " ach doe niet zo lastig dit merkt de klant toch niet over 30 jaar stuur de polis gewoon door" dit laatste had mij veel tijd gescheeld maar uiteindelijk wel een ontevreden klant en daar pas ik voor
changi
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AVERO ACHMEA
Re: AVERO ACHMEA
Je had ook voor een andere maatschappij kunnen kiezen die een lagere premiestelling biedt. ( en dat zijn er, zoals je waarschijnlijk weet, heel veel)
Re: AVERO ACHMEA
Als Avero Achmea de polis voor die klant had opgemaakt conform de door hun opgestelde en uitgebrachte offerte was het de beste polis voor de klant. Helaas bleek die offerte dus helemaal niet te kloppen. Door deze compensatie heeft de klant nu toch gekregen waar hij recht op heeft. Inderdaad bij nieuwe klanten zal ik niet snel voor Avero Achmea meer kiezen omdat de offerte programmatuur bij Avero Achmea inmiddels is aangepast en dan blijkt e.e.a. niet zo voordelig voor de klant uit te vallen. Maar voor deze klant valt het wel gunstig uit.
changi
changi