LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Avero en schade aan mijn motor!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Goldwing

Avero en schade aan mijn motor!

Ongelezen bericht door Goldwing »

Graag wil ik jullie mijn probleem/klacht voorleggen omtrend de firma Avero.

3 weken geleden werd mijn motor (geparkeerd) om vergereden door een automobilist.
Enfin,Kmar is er bij geweest,foto's gemaakt,getuige gehoord,aanrijdingsformulier opgesteld,aansprakelijk gesteld enz.De expert van Avero stond al binnen 2 dagen op de stoep.Dus alles geregeld dacht ik.Nou niet dus.
Avero houdt bij hoog en bij laag vol dat ze het aanrijdingsformulier nog niet binnen hebben van de tegenpartij,en zolang ze dat niet hebben kunnen ze de zaak niet afhandelen.Ondertussen heb ik vervoer geregeld om naar mijn werk te kunnen,maar dat is volgende week ook over.
Als antwoord krijg ik te horen dat ik maar wat moet gaan huren,maar dat kost mij ook een hoop geld,ze vergoeden maar 75%.

Hoelang kunnen ze dit rekken? :cry:

EchteMeisje

Re: Avero en schade aan mijn motor!

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Ik neem aan dat je WA + Casco bent verzekerd.

Helaas is het zo dat zij inderdaad moeten wachten tot ze het deel van het schadeformulier van de tegenpartij hebben ontvangen. Anders weten ze niet of ze wel of niet aan jou moeten uitkeren op basis van de voorwaarden van je verzekering.

Wat je eventueel kunt doen is vragen of zij nogmaals contact willen opnemen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij.
En als dat te lang duurt dan kun je ook zelf contact met de verzekeraar van de tegenpartij opnemen, om de drie dagen ofzo. En vraag alleen naar dat schadeformulier, beantwoord geen vragen over de schade zelf want voor je het weet luizen ze je erin met slim gestelde vragen e.d.
En noteer met wie je hebt gesproken! Dan weet je wie je terug moet bellen.

Maar als ik jou was zou ik actief afwachten. Geen stennis schoppen, maar wel om de 2 of 3 dagen bellen. Dan worden ze zo ziek van je dat ze harder gaan lopen voor je.

Gesloten