LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Axent Aegon
Axent Aegon
Sinds maart dit jaar lig ik in gevecht met Axent Aegon.
Door een fout van de postbank sloten ze mijn rekening te vroeg waardoor verzekeringen en mijn hypotheek niet geïnd konden worden.
Oke dat kan gebeuren dus heb ik in maart alles overgeboekt naar Axent_Aegon.
In maart had ik echter ook al een brief gestuurd dat het geld in vervolg van een andere rekening moest worden geïncasseerd.
Daar begon de ellende mee.
mijn 2 polissen schakelsparen werden niet geïncasseerd.
De rest wel.. Sterker nog zelfs het spaarloonsparen van mijn man werd opeens van onze rekening geïncasseerd.
Dit wordt elke maand door zijn werkgever overgemaakt.
Vervolgens zag ik dat schakelsparen niet waas betaald weer overgemaakt en gebeld hallo vergeten jullie niet iets....
Het wordt geregeld mevrouw.
Afgelopen week kreeg ik een brief dat het geld van het spaarloonsparen niet geïncasseerd was.
Ik heb gebeld vervolgens krijg ik te horen dat schakelsparen 3 maanden achterloopt en of ik dat meteen maar even wil overmaken.
Ik zeg dus nee dat lijkt me niet verstandig het gaat om een redelijk bedrag en ik wil het graag in termijnen doen.
Is goed mevrouw... wordt er gezegd 2 dagen later wordt er alsnog teveel geld afgeschreven en ja hoor...
Ook weer voor het spaarloonsparen.
Axent Aegon plaats nu het verwijt bij mij dat ik had moeten doorgeven dat mijn rekeningnummer zou wijzigen, waarna ik meteen terug kaatste.
Deze aantijging verliest U, anders zou U de rest ook niet kunnen incasseren het stond in één brief vermeld, welke polisnummers er geïncasseerd moesten worden van welke rekening.
U kunt dus nooit zeggen dat U niets heeft gehad.
Nu suggereren ze dat ze me willen gaan aanduiden als wanbetaler..
Wie weet wat ik nu nog kan doen???
Door een fout van de postbank sloten ze mijn rekening te vroeg waardoor verzekeringen en mijn hypotheek niet geïnd konden worden.
Oke dat kan gebeuren dus heb ik in maart alles overgeboekt naar Axent_Aegon.
In maart had ik echter ook al een brief gestuurd dat het geld in vervolg van een andere rekening moest worden geïncasseerd.
Daar begon de ellende mee.
mijn 2 polissen schakelsparen werden niet geïncasseerd.
De rest wel.. Sterker nog zelfs het spaarloonsparen van mijn man werd opeens van onze rekening geïncasseerd.
Dit wordt elke maand door zijn werkgever overgemaakt.
Vervolgens zag ik dat schakelsparen niet waas betaald weer overgemaakt en gebeld hallo vergeten jullie niet iets....
Het wordt geregeld mevrouw.
Afgelopen week kreeg ik een brief dat het geld van het spaarloonsparen niet geïncasseerd was.
Ik heb gebeld vervolgens krijg ik te horen dat schakelsparen 3 maanden achterloopt en of ik dat meteen maar even wil overmaken.
Ik zeg dus nee dat lijkt me niet verstandig het gaat om een redelijk bedrag en ik wil het graag in termijnen doen.
Is goed mevrouw... wordt er gezegd 2 dagen later wordt er alsnog teveel geld afgeschreven en ja hoor...
Ook weer voor het spaarloonsparen.
Axent Aegon plaats nu het verwijt bij mij dat ik had moeten doorgeven dat mijn rekeningnummer zou wijzigen, waarna ik meteen terug kaatste.
Deze aantijging verliest U, anders zou U de rest ook niet kunnen incasseren het stond in één brief vermeld, welke polisnummers er geïncasseerd moesten worden van welke rekening.
U kunt dus nooit zeggen dat U niets heeft gehad.
Nu suggereren ze dat ze me willen gaan aanduiden als wanbetaler..
Wie weet wat ik nu nog kan doen???
Re: Axent Aegon
Volgens mij heeft iedere klant bij Axent/Aegon een eigen adviseur.
Een afspraak maken met de adviseur
en de zaak nogmaals met hem opnemen.
Vervolgens dient hij dit naar "binnen" door te spelen, zodat de zaak dan tot aller tevredenheid kan worden opgelost.
Niet direct alle verzekeringen beëindigen. Dit is jammer van al het betaalde geld. Bij beëindiging worden namelijk alle kosten afgewenteld op de eventueel opgebouwde waarde in de polissen.
Bij bijv. Centaal Beheer moet je dan helemaal opnieuw beginnen.
Succes!!
Groeten,
John
Een afspraak maken met de adviseur
en de zaak nogmaals met hem opnemen.
Vervolgens dient hij dit naar "binnen" door te spelen, zodat de zaak dan tot aller tevredenheid kan worden opgelost.
Niet direct alle verzekeringen beëindigen. Dit is jammer van al het betaalde geld. Bij beëindiging worden namelijk alle kosten afgewenteld op de eventueel opgebouwde waarde in de polissen.
Bij bijv. Centaal Beheer moet je dan helemaal opnieuw beginnen.
Succes!!
Groeten,
John
Gewoon alles opzeggen wat je bij Aegon hebt !!
Dan hou je ook nog een paar centen over !!
dit is een hele lakse verzekering .door eigen weten met de aegon weet ik waar je tegen vecht bij mij ging het om een autoschade . neem maar van mij aan geld halen is elke verzekering goed in maar iets uitkeren ho maar. Het enige wat ik je kan aan raden is praat er eens bij een andere maatschappij over en leg je daar ook dit probleem voor. misschien kunnen hun je advies geven hoe nu verder in ieder geval veel succes.
Ik werk zelf bij AEGON en Axent is een dochter van AEGON, maar wat mij betreft mag AEGON Axent onterven.
maar wat mij betreft mag AEGON Axent onterven.
Nee, astrid heeft het echt begrepen........
Astrid, je zou als medewerker van AEGON toch beter moeten weten. AXENT is 100% dochter van AEGON en praktisch alle polissen worden tegenwoordig administratief afgehandeld door AEGON. Dat houdt dus in dat als er dingen mislopen, dat in de meeste gevallen bij AEGON zelf gebeurt en niet bij AXENT. Schakelsparen wordt overigens nog wel door AXENT zelf gedaan. Polis afkopen is inderdaad niet verstandig, beter is om inderdaad contact op te nemen met de eigen adviseur.
ik ben ook verzekerd bij aegonaxent ze hebben vorige in gebroken in mijn auto er werd direct actie ondernomen.het geld stond binnen 1 maand op mijn rekingen ik vind het wel een goede verzekering
ja en het zijn meestal die adviseurs die de zaak vertragen cq verklooien