LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Begeleid terug vliegen met SOS? Amehoela!!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pipilangkous

Begeleid terug vliegen met SOS? Amehoela!!

Ongelezen bericht door pipilangkous »

:evil: Lekker snorkelen, met mijn auto naar atracties en slaappillen innemen!!!!

Helaas kreeg ik het afgelopen oktober op Boniare met de rug.
Het kwam erop neer dat ik niet op de oorspronkelijke datum terug kon vliegen maar dat ik eerst een paar dagen plat moest.

Na een paar dagen was de pijn nog niet over en raakte ik lichamelijke en geestelijk uitgeput.
Mijn dokter in Nederland heeft ook even kontakt gehad met SOS.

Daarop besloot SOS dat ik niet alleen terug mocht vliegen.
De datum waarop er dan iemand zou komen om mij op te halen was nog niet duidelijk en veranderde daarna regelmatig.
Het Hotel waar ik inmiddels was ondergebracht zat vol en ik moest regelmatig van kamer wisselen.
Al met al steeds slopender en inmiddels was ik heel blij dat er iemand kwam om mij terug te vliegen naar nederland. Ook om te voorkomen dat ik de controle zou verliezen.

Maar helaas, toen hij er eenmaal was had hij een behoorlijke jetlag en daarna is hij lekker gaan snorkelen.
Ondertussen kreeg ik te horen dat ik voor de 2e keer die dag verplaatst zou worden. En SOS wilde niet meer voor die extra kosten opdraaien. Ik ben toen maar naar een kennis gegaan en ben met mijn zere rug en ontstoken voet op de grond van de veranda gaan liggen.

Een dag later kwam de 'hulpverlener' mijn koffer halen om in te checken. En hij is dood leuk daarna met mijn auto naar bezienswaardigeheden geweest!!!!

In het vliegtuig zaten we eerste klas, maar ik was zo kapot dat ik daar niets van mee heb gekregen. Ik verlangde naar het moment dat ik weer thuis zou zijn en tot die tijd beet ik flink op mijn tanden.
Ik heb ook geen hap door mijn keel gekregen. Kon alleen maar drinken.
Na de maaltijd wilde ik gaan slapen en kreeg ik een slaaptablet van de begeleider. Hij nam er zelf ook eentje en we hoopten op Schiphol pas weer wakker te worden.
MAAR NEE! Mijn voorbuurman ging ook slapen en deed zijn stoel naar beneden! BOVEN OP MIJN ONTOKEN VOET! Ik schreeuwde het uit van de pijn. Ik probeerde mijn begeleider wakker te maken, maar helaas. En de stewardes kon natuurlijk ook niets voor me doen. Ze probeerde het wel hoor!!
Er was bijna gedurende de gehele vlucht turbulentie en dan moet een passagier die niet zelfstandig naar de wc kan blijven zitten. De KLM wil geen risico nemen. En mijn begeleider, (begeleider ? :roll: ) was niet wakker te krijgen. Nou dat kon er ook nog wel bij.

En zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik zit alweer te brullen van ellende op de stoel dus ik stop ermee.

SOS MAG WAT MIJ BETREFT DE IJSKOUDE DOUCHE!!!!!!!!!!!!!

MarkB1967

Re: Begeleid terug vliegen met SOS? Amehoela!!

Ongelezen bericht door MarkB1967 »

Hallo,
Wat een ellende zeg. :(
Hopelijk gaat het inmiddels beter met u.

Ik ben zelf een keer met de beroemde gipsvlucht terug gevlogen en heb een vraag aan u. :roll:
Hebt u alle kosten die u hebt moeten maken vergoed gekregen?
Ik heb namelijk veel moeten bellen en heb dat niet allemaal vergoed gekregen. :evil:
Helemaal de kosten voor de telefooncel en vanaf mijn hotelkamer niet.

mvg Mark B.

Gesloten