LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben dus niet de enige.....

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
EdR09

Ben dus niet de enige.....

Ongelezen bericht door EdR09 »

Net als de meeste hebben wij nog niets van Avero Achmea ontvangen. Tevens is er nog steeds geen premie betaald. Dit stapelt zich alleen maar op (Nu staat de teller al op € 750,-- en we gaan naar de € 1.000,-- !!). Het geld hebben we gereserveerd, maar het toch niet leuk dat zodirect in eens € 1.000,-- van je rekening wordt afgeschreven en hoe lang gaat dat duren ?. En als die is afgeschreven, begin april (ik noem maar wat), wordt er dan ook nog eens midden april een premie afgeschreven ? Leuk vooruitzicht.

Ik heb een colletieve afgesloten via mijn werk en daar zit een assurantiekantoor tussen, die heeft belooft dat het midden maart zou worden afgeschreven.......

En dan een commentaar van die dame die bij Avero werkt en dat zo graag doet. Als je werkgever geen beloftes na kan komen, dan moeten ze daar ook niet mee adverteren. Alles draait om zieltjes (en dus geld) winnen en daar besodemieteren ze de boel wel mee.
Iedereen heeft er echt op om goed en VOORAL NETJES behandeld te worden. Ook bij die verzekeraar waar u zo graag werkt.

8)

ikmirjam

Re: Ben dus niet de enige.....

Ongelezen bericht door ikmirjam »

wat is nu het ECHTE probleem? Je hebt t bedrag (terecht) gereserveerd en de verzekeraar gaat t afschrijven....
So what?

empie

Ongelezen bericht door empie »

Het ECHTE probleem is, dat we nu wel eens een polis of een bevestiging van Avero willen zien.
Ik vraag mij dagelijks af, ben ik wel verzekerd?
Het is dat wij via Meeus, collectief bij Avero zijn aangemeld, en zij mij het collectieve nummer hebben gegeven en mij verzekeren dat wij zijn geaccepteerd, dus voorlopig vertrouw ik daar maar op.
Ik wacht al ruim 3 maanden, ik wil betalen en ik wil een bevestiging dat ik verzekerd ben.

Vr.gr.

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Maar waarom moet daar nu weer een nieuw topic voor geopend worden? Er zijn er al zoveel!

Gesloten